Een aantal (of misschien velen?) van jullie zullen weten dat ik vorig jaar de goedgekeurde Welsh NWR hengst Rietheim's Hilbert heb getraind en uitgebracht. Tot mijn grote spijt werd hij verkocht. We waren binnen een halfjaar M1 + 4 tussen de paarden en eigenlijk al aan het trainen voor de Z. Maar helaas, het was niet anders. Hilbert werd verkocht naar JMH horses in Groningen, maar op onze laatste dag hadden we een geweldig afscheid: we werden Welsh Cup kampioen. Beter afscheid kun je natuurlijk niet hebben!
Twee januari 2007: de clinic bij Coby van Baalen die ik met Hilbert had gewonnen. Een ander paard mee, en het was een geslaagde dag. 's Avonds las ik op horses.nl dat Hilbert verkocht was naar Denemarken. Zuur natuurlijk, ik zou hem vast nooit meer zien...
Wat schetste mijn verbazing? De volgende ochtend had ik een PB (in het Engels) hier op bokt. Van een zekere 14-jarige Josephine uit Denemarken... ik antwoordde direct, en hoopte maar dat het niet iemand was die een geintje uithaalde. Niets bleek minder waar: Josephine had Hilbert echt gekocht!
Ik werd direct uitgenodigd om langs te gaan.
Nu is het eindelijk zover. Rond 12 uur kwam de laatste mail. Van maandag op dinsdag vertrek ik, samen met Aniek (tha_niekje), naar Denemarken om Hilbert op te zoeken. Met de auto, dus mijn eerste echte roadtrip komt er ook aan!
Het leukste is: dinsdag ben ik jarig! En dan kom ik daar aan! Kiss (moeder Josephine) en Josephine zijn laaiend enthousiast: ze zouden al verjaardagstaart maken enz enz, zo leuk!
Pff, ik zit nog steeds helemaal te trillen.
Dus op naar Denemarken!!! Vakantie en weerzien ineen!
PS: Omdat het ook een vakantie is heb ik het maar hierneer gezet. Wellicht komen er vanuit Denemarken nog updates. In ieder geval na tijd heeeeeel veel foto's....