Leuke camping Texel?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

balli

Leuke camping Texel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 15:23

HELP!

Ik ga volgende week op vakantie, 'k weet alleen nog niet waar naar toe Sigaar ...
Texel lijkt ons leuk, maar we weten dan nog niet welke camping... Alles is of duur, of lijkt niet leuk op de site...

Wie weet een super camping op texel welke ook nog betaalbaar is (voor een arme student)?

Wendy15

Re: Leuke camping Texel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:25

Kogerstrand is de jongeren camping
Je kan natuurlijk ook in een bed and breakfast gaan.. Of even kijken op de site van de vvv oid Lachen

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 15:25

De Koog! Koogerstrand heet het. Lachen Daar kom ik net vandaan, verschrikkelijk leuk voor jongeren. Hoewel er wel koude douches zijn (de warme functies doen het gewoon niet altijd) en de wc's niet verschrikkelijk fris en toiletbrilloos, de sfeer daar is echt geweldig. Ontzettend veel open en sociale mensen. Superleuk! Ik betwijfel alleen of je daar nu nog heen kunt want die camping zit zo vol..

En hij was ook niet erg goedkoop nee.. Scheve mond

FOG

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 17:13

idd camping kogerstrand (www.rsttexel.nl ) daar kom ik (samen met karin) net vandaan Tong uitsteken
Heb alleen gehoord dat hij ontruimt is laatst, door hevige regenval, maar dat zal nu wel weer goed zijn.
We hebben daar echt een leuke tijd gehad. Je kan het best wel zorgen dat je in De Koog zit, daar is het uitgaan het leukst en daar zitten de meeste jongeren. Ook ligt Camping Koogerstrand heel dicht bij het strand, even de duinen over en je bent er.
Ken je de discotheek? www.toekomsttexel.nl niet geweldig groot maar wel errug leuk Haha! .. en voor 17,50 heb je al een bandje voor de hele week.
Succes met het vinden van een camping

Marnixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:11

Ik kom al jaren op texel!!! Ik denk dat je als student inderdaad het beste naar het kogerstrand kunt gaan Knipoog
De Koog is erg gezellig en ook kun je daar het beste uitgaan! Naast de Toekomst is de Wijsneus ook erg gezellig.. Texel is echt een topeiland Haha!
Laatst bijgewerkt door Marnixx op 18-07-07 18:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 18:56

De Krim in de Cocksdorp vind ik ook erg leuk, maar die zal ook wel niet goedkoop zijn!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 23:13

[LZP] > [BI]

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:39

Ik kom net uit de koog vandaan! Heerlijk weekje in een huisje gezeten! Mintergloppe ofzo heet dat. Daar kun je als jongere ook boeken. Maar ik denk niet dat ze nog een plaatje vrij hebben?

Aan het kooger strand hebben ze ook een camping met een stukje voor jongeren. Weet niet hoe die camping heet en hoe duur die is. Maar de koog is wel reuze gezellig. Leuke uitgaans gelegenheden.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 10:42

Texel zit in de zomer stampvol *LOL* Dus beetje op tijd reserveren is wel handig Ja

Kath_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 11:03

Wij zouden ook naar camping kogerstrand gaan. Maar ging helaas niet door.

Maar wij kwamen op internet camping appelhof? tegen, ik hoor er hier niemand over..
Hij leek ons niet leuk.

_Sas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 11:04

Dat is Terschelling, de Appelhof!

balli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 11:14

iedereen bedankt voor het meedenken! we hebben ondertussen een camping gevonden, maar op een ander eiland, we gaan naar ameland Knipoog