Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ook naar Ocho Rios
wij gaan naar de Runaway Bay naar hotel Decamaron club en we zitten daar in een huisje! misschien zie ik je nog wel
lijkt me leuk!
ruiter1992 schreef:wihaaa! vet! ik ga daar 16 augustus heen! ook 16 dagenook naar Ocho Rios
wij gaan naar de Runaway Bay naar hotel Decamaron club en we zitten daar in een huisje! misschien zie ik je nog wel
lijkt me leuk!
Vende schreef:Wat kost nou zo'n vliegticket (retour) van Amsterdam naar Jamaica?
er zijn geen slachtoffers gevallen en we werden helemaal niet geëvacueerd naar luxe hotels zoals op tv werd gezegt. We werden naar een simpel gebouwtje geëvacueerd achter ons resort. We hebben 's middags op het balkon zitten kijken naar de storm totdat het te hevig werden toen moesten we naar binnen. Daar hebben we allemaal spelletjes gedaan ( 4 op een rij, scrabble enz. ) en 's avonds werd er een bingo georganiseerd. Het personeel ging namelijk ook mee naar dat gebouw. Het was gewoon super gezellig! De schade viel erg mee. Geen enkel huisje was kapot gegaan. Alles stond nog overeind, behalve de bomen. Er waren heel wat bananenbomen verwoest. Maar doordat Jamaica zo dicht begroeid is zag je dat amper. We hebben van 2 uur 's middags tot half 12 's avonds in dat gebouw gezeten en toen konden we al weer terug naar onze huisjes. De volgende dag hebben we geholpen op het strand, daar was namelijk heel veel zeewier aangespoeld en ook een dode haai! we hebben toen met alle toeristen geholpen het strand op te ruimen. Ook al zo gezellig.
[/quote]ruiter1992 schreef:wihaaa! vet! ik ga daar 16 augustus heen! ook 16 dagenook naar Ocho Rios
lijkt me leuk!