Backpacken Azië op eigen houtje: ervaringen??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Misja

Backpacken Azië op eigen houtje: ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 15:50

Het spookt de laatste tijd erg veel door mijn hoofd, om gewoon maar een ticket te boeken en naar Azië te vliegen, om daar te gaan backpacken! En dan een maandje of 3?
Heeft iemand hier ervaringen mee? Graag reactie in dit topic, ik zou je graag een aantal vragen willen stellen.. Bedankt!

Muffin_

Re: Backpacken Azië op eigen houtje: ervaringen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:52

backpacken in Azie is heel betaalbaar en wordt veel gedaan. Ik heb vaak in Thailand vakantie gehouden (niet als backpacker) maar als ik genoeg tijd had om enkele maanden rond te trekken zou ik het zo doen.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 15:54

Ik ben 3 mnd. in Indonesië geweest. Een deel van mijn tijd heb ik besteed aan mijn stage (in de jungle van Kalimantan), maar de laatste weken heb ik rondgereisd. Als het morgen weer kon, dan zou ik het zo weer doen - wat een supertijd was het! Mocht je meer willen weten, dan PB je maar!

Misja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 15:56

Ik weet dat het erg betaalbaar is.. Ik zat zelf te denken aan Thailand, Vietnam, Cambodja, of eventueel Indonesie, Maleisie, iets in die richting.. Ik hoor graag verhalen van mensen die soortgelijke routes hebben afgelegd met een rugzak / hostels!

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 19:24

DOEN!!! Als je zoiets in je hoofd hebt moet je gewoon echt gaan!
Ik ben 2 maanden in Thailand en Maleisie geweest, en t is echt zo makkelijk rondreizen daar! Je koopt een lonely planet, boekt een ticket en bekijkt per dag waar je heen wilt. Alles is heel makkelijk te regelen, je komt heel veel andere backpackers tegen, en volgens mij is Azië t makkelijkste deel om te beginnen met rondreizen. Je leert er echt heel veel van, en t is heerlijk om ff tijd voor jezelf te hebben en gewoon even niks te moeten! Als je vragen hebt dan roep je maar!

Rachaell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 13:01

Mijn moeder is 12 jaar geleden wezen backpacken in Thailand en ze vond het helemaal geweldig. In het noorden daar heb je echt hele leuke hutjes midden in het bos. Ze heeft het er nu nog steeds over. Kun je nagaan hoe leuk ze het daar heeft gehad. Knipoog
En mijn vader woont zelf in Singapore nu, ik ben met de auto in Maleisie geweest is hardstikke leuk om te doen!