Annulering GoGo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Keukenkast

Annulering GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 21:04

Zoals de titel zegt, wie heeft er ervaring met annuleren van een vakantie bij Gogo tours? Hoe ging dat in zijn werk en kreeg je gedeeltelijk je geld terug?

flowerxxx

Re: Annulering GoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:07

Ik ken iemand die dat ook heeft gedaan. Of je het geld terug krijgt is afhankelijk van je annuleringsverzekering. Geen verzekering is geen geld terug. Verder moet je kijken in de voorwaarden die aan de verzekering verbonden zijn. Daar staat exact onder welke voorwaarden je kunt annuleren. Je moet dus een bepaalde reden hebben die overeen komt met de voorwaarden.

Soms is het wel mogelijk om tegen een kleine vergoeding om te boeken (bijvoorbeeld naar een andere datum of zelfs andere bestemming).

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 21:26

Weet je toevallig waar ik die voorwaarden kan vinden?
Op www.anvr.nl heb ik al gekeken, maar daar kan ik nergens iets vinden..

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:54

gewoon op de website van gogo, bij 'vragen' .

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 17:27

Daar staat inderdaad hoe je moet annuleren.
Maar ik zie nergens voorwaarden?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 15:02

Meestal zijn geldige voorwaarden alleen ziekte/ overlijden van de reiziger of van nabije familie/ huisgenoten.

http://zomer.gogo.nl/nl/prd_jr/companyi ... oorwaarden

Citaat:
Annuleren
Bij annuleringen hanteert GoGo Tours de ANVR-voorwaarden. Annuleringen dienen schriftelijk binnen 3 dagen na de gebeurtenis (waardoor de reis geheel of gedeeltelijk geannuleerd moet worden) bij GoGo Tours te worden gemeld. Annuleringen voor boekingen met vertrek binnen 3 weken kunnen ook telefonisch doorgegeven worden door de hoofdboeker (0900-0291 15 c.p.m.). Vervolgens dien je de annulering nog wel schriftelijk te bevestigen. Houd er rekening mee dat een annulering nooit kosteloos verloopt. Alleen bij een geldige reden (volgens de ANVR-voorwaarden) heb je kans op (gedeeltelijke) teruggaaf van de annuleringskosten. Bij een deelannulering kan het zijn dat de overige deelnemers meerkosten moeten betalen omdat de bezetting in de accommodatie is veranderd. Een medereiziger is niet hoofdelijk aansprakelijk en kan daarom geen annulering doorgeven. Voor een compleet overzicht en specifieke annuleringsvoorwaarden kijk je in de ANVR-voorwaarden.

Ga je je vakantie annuleren dan?

Keukenkast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 15:45

Dank je. Inmiddels hebben we het gevonden.

Ik ga niet mijn vakantie annuleren, anderen wel Knipoog

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 18:55

je krjigt toch alleen je geld terug als er iemand is overleden, je zelf erg ziek bent, of je zwanger bent ofzo.
Wij moesten hem anuleren ivm met de dood van onze opa, en we kregen nog niet alles terug ( wel het meeste )

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 15:57

Klopt, alleen bij ziekte of overlijden. Ik zou vorig jaar met mijn vriend gaan, maar het ging uit vlak voor de vakantie. Dat kregen we (uiteraard) niet vergoed. Wel balen natuurlijk.