Amerika informatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

Amerika informatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 12:13

ik ben van plan, over een tijdje (waarschijnlijk pas na mijn opleiding) een tijdje naar Amerika te gaan. waarschijnlijk wordt het 'maar' een vakantie, omdat het ivm het werk van mijn vriend dan niet anders kan. maar ondanks dat het waarschijnlijk nog wel een tijd duurt voor ik daar écht heen kan, wil ik me wel graag nu al bezig houden met alle rompslomp eromheen, omdat ik graag zélf mijn reis wil uitplannen.

Nu was ik gewoon eens benieuwd naar jullie ervaringen. zijn jullie rondgetrokken, of op 1 plek gebleven, wat waren voor jullie de 'must-sees' en hoe hebben jullie het gedaan met je werk hier in nederland (ben je gewoon een week of 2 op vakantie geweest of ben je echt voor een langere periode weggeweest) en natuurlijk wat waren jullie ervaringen mbt het vliegen, viel het tegen of mee en met welke vliegtuigmaatschappij nooit meer? etc etc ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel, gewoon wat ervaringen Lachen

garny95

Re: Amerika informatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:21

Wat een mooi vooruitzicht, geweldig, wij zijn een keer in Florida geweest en gaan deze zomer naar de oostkust. Er is op internet veel te vinden, ook veel reisverslagen, daar haal ik ook veel uit. Het is geoon erg veel. En ik zou wat folders opvragen bij bijv. Jan Doets, het is ook heel leuk om je daar een tijd in te verdiepen. Veel plezier straks!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-07 12:22

dankje! jij natuurlijk ook veel plezier deze zomer! Haha!

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 12:38

Ja gaat zeker lukken.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-07 21:52

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:49

Wij zin tot nu toe 3 keer wezen rondtrekken met een lekker ruime camper, en dat is ons zeer goed bevallen.
1 keer 4 weken in Florida op 1 plek gebleven, ook zeer goed bevallen, maar met rondtrekken zie je meer.
Maar zoals Revanches al aangeeft, er is een topic waar je alles over Amerika vind Knipoog

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 17:27