Donderdag 21 juni:
We vertrokken rond 8 uur van huis om met de Thalys mee te reizen van 9.36. We waren om 9 uur op station Den Haag HS, waar het wachten begon. Rond kwart over 9 kreeg ik al de zenuwen in me buik en een kwartier later kwam onze trein binnen. Wij zaten in wagon 15, naast elkaar. Rond 1 uur kwamen we aan in Parijs en gingen we naar ons hotel. Vanaf Brussel Zuid gaat de trein 300 km per uur

Vrijdag:
Na het supergeweldige ontbijt(niet dus..)wat bestond uit een croissant, een hard broodje, café au lait of thee en jam, boter en pasta, zijn mams en ik naar de Eiffeltoren geweest. Helaas stond er een wachtrij van hier tot Tokio en ging het een partij hozen, daarna zijn we richting Plaza Athenee geweest waar het laatste deel van Sex and the City opgenomen was. Ik zat even te twijfelen of het ook echt bestond. Maar dit hadden we helaas niet gevonden. We zijn toen richting Invalides glopen waarbij we de tombe van Napoleon Bonaparte hebben gezien. Het typische is dat wanneer je over de rand koekeloert, je eigelijk voor hem buigt. Hij had gezegd dat mensen altijd voor hem buigen. Liep je de trap af, dan keek je tegen hem op. Hij is begraven in 5 kisten. Toen we van Nappie terug kwamen zijn we eigelijk een beetje verdwaald, we hebben veel boompjes gezien die dag en uiteindelijk een metro gevonden. Toen maar richting het hotel gegaan, naar de Mac geweest en lekker in bad geweest. Mijn arme kuiten konden niet meer.
Zaterdag:
We hadden ons bijna verslapen voor het ontbijt en hebben op het nippertje nog mee kunnen eten. Na het ontbijt zijn we naar de Champs Elisee gegaan en hebben we de Arc d' Triomph beklommen. Het zijn 284 treden omhoog, maar omdat ik een gozer heb leren kennen die daar werkte, konden we lekker met de lift naar beneden. Na de Arc zijn we weer naar Plaza Athenee geweest, want ik kon maar niet opgeven. Uiteindelijk wel gevonden, het is daar echt opgenomen en ik waande me een beetje in de Carrie sfeer

Zondag:
Omdat we vroeg moesten uit checken zijn we door de wijk wezen wandelen en hebben daar het een en ander gezien en ontdekt. We hebben een beetje vroeg de metro genomen en zijn naar het station gegaan en daar aan de praat geraakt met een nogal kakkerig mens met een homo hond

Wist je dat
* De MacDonalds 24 uur per dag open zijn
* De eiffeltoren om de 10 jaar word overgeschilderd, wij hopen de volgende kleuren groen/geel of oranje te zien

* Van de grond tot het tweede platform 660 treden omhoog is, ik heb ze geteld

* Er heel veel zwervers in de metro lopen
* De muzikanten daar niet zomaar binnen komen, maar conservatorium moeten hebben
* Er vrij veel nederlandse merken in de supermarkt te vinden zijn: Pedegree pal, Frolic, Whiskas, KitKat en dan maar te spreken over de Pimmetjes van Lu

* Er iedere 3 minuten een nieuwe metro klaarstaat.