Weekendje aan zee, nederland..waar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Weekendje aan zee, nederland..waar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-07 16:29

Gister had ik het er met een paar vriendinnen over dat we eigenlijk maar een weekendje-zee moesten gaan boeken omdat we verder niet meer weg gaan met de vriendinnen. we besloten om érgens aan zee te gaan; van ongeveer vrijdag t/m zondag/maandag. Alleen weten we nog niet waar precies...we willen in ieder geval ergens waar ook genoeg uitgaansmogelijkheden zijn. We dachten aan; bloemendaal, zandvoort, katwijk aan zee..etc...maar ik heb geen idee wat het leukste zou zijn.
Maar als we maar goed kunnen stappen, eventueel shoppen, terrasjes pikken...en lekker relaxen en naar het strand (als het mooi weer wordt).
Wat is dus leuk? En weten jullie ook leuke appartementen of campings in de buurt? (hoeft geen jongerencamping te zijn)

Chrisssy

Re: Weekendje aan zee, nederland..waar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 14:58

Ik zeg; Burgh-Haamstede/Renesse. Dat ligt in Zeeland is bekend om de jongeren in de buurt en de uitgaansmogelijkheden (vooral in Renesse). Ook vind ik het Zeelandse Noordzeestrad het fijnste.

Bij Renesse in de buurt zijn veel jongerencampings enzo

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:43

ik ga naar zoutelande paar dagen. dat ligt bij domburg,middelburg. vlakbij de hooizolder haha

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:47

Zoutelande en Renesse zijn allebei leuk, fijn strand enzo. Weet alleen niet of je in Zoutelande leuk uit kan gaan.
Misschien is Scheveningen een idee? Zit je iig heel dicht bij een grote stad om eindeloos te shoppen, je zit bij t strand en je kunt in Den Haag gaan stappen.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:51

Callantsoog Haha! !

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:51

Ik sluit me bij Miekelover aan; Middelburg kun je echt lekker shoppen en terrassen en het strand van Vrouwenpolder is super om te liggen met een zonnetje of om te lopen als het iets minder lekker weer is.
Je kan daar ook trouwens heel lekker zitten aan het strand, weet alleen niet hoe dat tentje heet vlakbij dat bungalowpark.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:54

@ danniella74: heet dat tentje niet: Oranjezon??

MaartjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:55

Ben net vorig weekend op Texel geweest. Is ook erg leuk. Strand op een steenworp afstand. In Den Burg kun je best leuk shoppen. En in Den Burg en De Koog zijn terrasjes, kroegjes en restaurants enz. zat. Ik ben zelf twee keer op de Koog geweest waarvan een keer in een Hotel en een keer op camping Koogerstrand.

Vind de Koog erg leuk je kunt bijvoorbeeld ook nog (disco) bowlen, karten, paardrijden enz.

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:56

Zeeland, ZOutelande!! Vork daar staat m`n vorige paardje ook.. Tong uitsteken Mooi strand enz!

Alive

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 15:56

Renesse Haha! ben ik al zovaak geweest, en blijft leuk.
ik ga er volgende week heen met vriendinnen. camping duinhoeve, is wel jongerencamping. lekker feesten Haha!
vorig jaar is mn pony meegeweest daarheen. leuke manege Knipoog

zns

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-07 19:09

Scheveningen is ook erg leuk.

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-07 21:02

Renesse wordt het in ieder geval niet; ben daar 2 jaar geleden geweest. En ik weet dat daar veel vooral 15/16 en net 17jarige waren..ik zou me er nu een beetje te oud voor voelen. (de jongerencamping bedoel ik dan)..het uitgaan was zeker top maar dat heb ik al gezien. Ik denk dat ik me maar eens ga verdiepen op scheveningen...want we willen toch liever bij de Noor-/zuid-hollandse kust en geen zeeland.

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 11:14

Katwijk is niet zoveel aan hoor.. Ik denk dat Scheveningen wel leuk is! Genoeg uitgaansmogelijkheden en alles lekker dicht bij. In Den Haag kan je lekker shoppen(Vanaf het Kurhaus met tram 6 en 9 zit je zo in Den Haag centrum).

Myrz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 22:09

zandvooooooooort Haha!

karinFTbing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:48

Domburg is perfect als je lekker de hele dag aan het strand wil liggen, ik weet niet hoe het daar zit met uitgaan e.d. maar dat zal wel goed zitten denk ik Knipoog
Renesse is ook erg leuk, manege in de buurt (manege groll zit daar als ik het goed weet Tong uitsteken) leuk als je ook wilt paardrijden Knipoog

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 12:49

Wijk aan Zee, daar is het gezellig!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 13:40

Ik ben in Hotel Piccard geweest in Vlissingen. Super hotel, lekker eten, mooie luxe kamers en een hele leuke gezellige stad met veel dingen die je kunt bekijken en kunt doen!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 19:51

Riss schreef:
Callantsoog Haha! !

Jaaaaaah!! Lovers