Backpacken Frankrijk en Ierland> hostels

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nettie

Backpacken Frankrijk en Ierland> hostels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 17:34

Hoi!!!

Zoals de titel al zegt, ga ik deze zomer backpacken in Ierland en Frankrijk. Mijn vraag was nu of er ook pasjes zijn voor kortingen bij hostels (herbergen)? En weten jullie een mooie route om van Amsterdam naar Zuid Frankrijk te komen en welke kustplaats is aan te bevelen? We gaan ook naar de Ardeche, dus daar zal ik ook mooie plekken moeten vinden Lachen Veel vragen, maar ook veel mensen hier op bokt. Alle overige info is ook welkom Vork

femmigje

Re: Backpacken Frankrijk en Ierland> hostels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-07 21:09

http://www.vipbackpackers.com kortingskaart voor hostels in de hele wereld. YHA is ook n organisatie die over de hele wereld hostels heeft.. zoek ff op google er zijn verschillende sites per land.
Als je even zoekt verder op google kom je er volgens mij wel meer tegen. Dit zijn echter degene die ik gebruikt heb in OZ en NZ.
Veel succes!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 09:29

Yup, ik heb ook een VIP-card gehad toen ik in Australië was. Dat vond ik ook de leukste hostels! Over Zuid-Frankrijk gesproken: in 2000 was ik op Interrail in Frankrijk en toen heb ik in Cannes ook in een VIP-hostel overnacht. Ook een erg leuke plek.

Ga je met de trein?

Nanke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-07 20:26

Zuid-Frankrijk: Montpellier! ben daar een half jaar geweest en het is echt een superleuke stad, veel cafeetjes, restaurantjes en vlakbij het strand. Met de trein heel goed te bereizen.