low budget stedentripje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoef

low budget stedentripje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 17:14

ik wil graag met vriendlief een paar daagjes eropuit.
In nederland of int buitenland! wie heeft er tips voor een goedkoop tripje!

Gwen

Re: low budget stedentripje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:57

Wij zijn vorig jaar met Hemelvaart een paar dagen naar Brugge geweest. Dat is een prachtig stadje in Vlaanderen waar heel veel te zien en toe doen is en waar het stikt van de leuke horecagelegenheden die vaak ook geschikt zijn voor een wat minder dikke portemonnee.

Wij hadden er een heel goed Bed & Breakfast http://www.guesthouses.be/speelmansrei/ bij hele aardige mensen. De kamers waren heel schoon en het bed was top. Aangezien Brugge niet zo ver is waren de reiskosten laag Lachen . Parkeren kon heel goedkoop buiten het centrum, op loopafstand.

HaileysComet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 14:59

Antwerpen, hotel Astrid Plaza. Dan zit je vlak bij het Station midden in het Centrum. Lekker uitgebreid ontbijtbuffet!

Edit: ik zag net op de website dat het niet echt lowbudget is...

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:02

Persoonlijk vind ik Gent dan nog net even leuker. Brussel is ook leuk maar al snel wat duurder.

Als je een wat groter budget hebt zou je met Sky Europe naar Boedapest oid kunnen vliegen je hebt daar vaak al een retourtje voor 80,- euro inclusief belastingen en toeslagen.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:28

Gent is idd ook erg leuk, ben ik ook een keer een weekend geweest, maar Brugge vond ik minstens zo leuk Lachen . Zal misschien ook aan het gezelschap gelegen hebben *LOL* .

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:32

Brugge is met goed gezelschap ook heel erg leuk. Haha! Nadeel van Brugge vind ik dat het er erg druk kan worden.

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-07 15:47

Valkenburg??

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-07 22:51

Neih, Brugge is zo'n toeristenstad. Antwerpen en Gent hebben nog iets anders dan puur toerisme te bieden.
Beiden zijn aan te raden. Op zich vind ik Antwerpen leuker, aangezien Gent ook al weer iets meer studentenstad (iets minder te doen in de zomer) begint te worden.
In Antwerpen zijn er ook dikwijls activiteiten tijdens de zomer (Zomer van Antwerpen) zoals gratis films op de kaaien etc.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 12:50

Gent, vooral gaan tijdens de Gentse feesten Vork
Verder vind ik hier in ons Belgenlandje Brugge ook heel erg mooi... Antwerpen en Brussel spreken mij dan weer veel minder aan.

Zoals hier boven ook al is gezegt, kijk eens rond naar promotie-vluchten richting Oost-Europa. Het "leven" is er zoeizo helemaal niet duur (eten, drinken, slapen,..)..

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-07 11:51

Ik heb net een weekendje naar Gent geboekt voor 2 personen. Was maar 100.- kwijt, dus absoluut niet duur Lachen

snoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 18:54

ik was dit topic beetje uit het oog verloren, maar er hebben al heel wat weer gereageerd! SunkisseD waar heb jij geboekt?

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:01

Ik heb bij D-reizen geboekt. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik de verzekering (ong. 20/25 euro) gratis kreeg omdat ik bij het D-concern werk.