buitenland werken met paarden!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nicje87

buitenland werken met paarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 13:35

hoi allemaal..

ik vraag me dus af wie doen dat nog meer? en wat maken jullie mee wat de paarden betreft. en wat is het verschil met nederland?
hoelang zijn jullie daar al en hoelang blijven jullie nog enz enz?

ik ben dus alweer 7 maanden in cyprus!!!
ik heb ook een hou je familie en vrienden op de hoogte site!http://nicky1.waarbenjij.nu/

ben benieuwd!!
groetjes nic

Apollo

Re: buitenland werken met paarden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 19:03

Hey,

Ik heb zelf 4,5 maanden in noorwegen op een stal met ijslanders gewerkt. zie: moniquehilkens.waarbenjij.nu
Ben alweer ruim 1 week terug in Nederland. Kan niet zeggen dat er echt een groot verschil was met Nederland maar dat komt waarschijnlijk ook doordat het toch beide vrij rijke landen zijn in west-europa. Ik heb een supertijd gehad met de paarden alleen was ik de enige op stal, en ik deed de dagelijkse verzorging voor ca 30 paarden, dat was soms wel eens eenzaam. zie ook: viewtopic.php?f=71&t=783834&hilit=

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 17:28

Ik heb 2 weken op een Cattle Station gelogeerd in Australië. Waarvan 2 dagen op een station waar ze paarden gebruikten. Ze gaan daar toch anders om met de paarden dan hier, niet persee slechter, maar anders.
Ik heb er een verslag van op bokt gezet in een topic van iemand anders.
viewtopic.php?p=26115880#p26115880

En nog een foto
Afbeelding

En een foto vanuit mijn raam
Afbeelding

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 19:33

Ik heb in Amerika bij New York op een summercamp gewerkt met paarden. Gaf daar paardrijles en hielp natuurlijk bij de stallen. Andere omgang met paarden: niet zo betuttelend als in Nederland Knipoog. Er waren daar ook een paar 'echte' cowboys die daar westernles gaven, en eigenlijk waren alle paarden in de eerste plaats western geschoold, en sommige omgebouwd tot dressuur-paard. (natuurlijk niet op hoog niveau) dus de meeste konden zowel reining als dressuur, wel grappig Lachen
Ik ben er 3 maanden geweest, maar ben alweer 2 jaar terug!