Afgelopen 6 dagen ben ik samen met ons pap naar het Griekse eiland Rhodos geweest.
We hadden last minute geboekt, dus ik heb er niet lang op hoeven wachten

4 jaar geleden zijn we voor het laatst op dit eiland geweest. En het leek wel feest toen we terug kwamen bij ons vaste restaurantje.
Wat was iedereen blij om ons te zien zeg. En ik geef eerlijk toe, dat had ik na 4 jaar echt niet verwacht.
Ze zien duizenden mensen op een jaar en dan nog weten ze precies wie je bent.
Dat was een heel leuk weerzien.
Hieronder de 15 mooiste foto`s die ik deze dagen gemaakt heb.
Ik maak echt foto`s voor mij plezier, dus werk (nog) niet echt aan de technische dingen

Kijk en geniet.......van de foto`s van dit geweldige eiland

Het plaatsje Lindos samen met de bekende Acropolis.
Jaren heeft deze in de stijgers gestaan. Nu was er nog één kraan te vinden.

Zo zie je Lindos liggen als je de laatste bocht om rijd met de auto.

Dit blijft mijn favoriet op Rhodos. Dit beeld staat in de haven

Rondom zitten altijd verschillende Grieken te vissen.

Dit is in Rhodos-stad. De ingang van een heel leuk pleintje met allerlei winkeltjes en heel hele hoop terrasjes en restaurantjes.
Loop hier maar niet langs rond etenstijd, want dan doe je er heel lang over. Iedereen probeerd je natuurlijk bij zijn/haar tentje binnen te krijgen

Gelukkig niet op een vervelende manier zoals ik in andere landen wel heb ervaren

En als je met de auto het eiland rond gaat rijden, zijn de loslopende geiten onvermijdelijk.
Gelukkig lagen ze dit keer niet met een hele groep midden op de weg te slapen

Aan de overkant van Rhodos ligt Turkije. Normaal erg wazig, maar dit keer ontzettend helder.
Het lijkt zo dichtbij, maar het gaat om tientallen kilometers.

Ook zijn we naar de baai van Kalithea geweest. Dit hebben ze erg opgeknapt in de jaren dat we niet geweest zijn.
Was erg mooi om te zien nu.
De ingang:

De grote fontein als je binnen komt.
Ons pap wilde mij ook eens op de foto

En die maakt nooit foto`s. Zo scheef als wat dus

En de fontein van dichtbij:

En als je bijna bij de baai bent.

Dit was weer een andere baai. De Anthony Quinn baai. Hier is ooit een oorlogsfilm opgenomen.

En wat foto`s van Rhodos-stad. Het is daar echt ontzettend gezellig.
Normaal kun je niet gewoon lopen, zo druk, maar het is nog net geen hoogseizoen dus alles nog lekker rustig.
Dat was ook weleens fijn

Het ridderstraatje. Dit straatje probeer ik al 4 jaar vast te leggen op foto zonder dat er mensen op staan.
Maar ook dit keer is het weer niet geluk helaas

Al komt deze toch redelijk in de buurt...

Één van de winkelstraatjes die bomvol zitten met ontelbare miniwinkeltjes en restaurantjes.

De mooie blauwe Bounty-zee

En nog een mooi uitzichtpunt over Stegna Beach als afsluiting

Natuurlijk zijn er nog veel meer foto`s, maar om er nu in totaal 66 neer te zetten waarvan een deel in een link is ook zo wat

Vandaar deze selectie.
Bedankt voor het kijken en een berichtje is altijd leuk om te lezen