Het begon allemaal met een musical Tanz der vampire we wouden allebij heel graag naar die musical toe Erik had hem al gezien maar ik nog niet en ik wou hem zo graag zien en hij wou hem nog een keer zien dus wij allemaal kijken hoe we dat gingen doen of je een helle weekend bleven of gewoon 1 dag dat we de volgende dag gelijk terug gingen dus wij eerst naar mijn ouders en die vonden het goed we zouden eerst in december gaan maar helaas kwam ik in het ziekenhuis terecht dus moesten we hem verzetten we hebben hem verzet naar 23-02-2007 t/m 25-02-2007 dan hadden we meer tijd om te gaan kijken, nou op 24-02-2007 zijn we naar de musical Tanz der vampire geweest en het was echt geweldig:-d we willen heel misschien toch weer terug om alles te zien want dat hadden we niet gekunne in dat weekend en nu is het ook voor herhaling vatbaar alles:-d :-d, hier komen een paar foto's

Heel vroeg op ik dus echt heel erg moe volgens mijn kun je dat ook zien

eindelijk bij ons hotel lekker oud hou ik wel van

Rommel maken haha onze zit hoeken die banken waren heerlijk

ons bed

Badkamer

ons uitzicht

De kerk waar die bom aanslag is geweest hij staat nog wel alleen de toren is er af

Ik bij een poster van daddy cool

een beetje duits leren

een beetje moe

ik en me schatje samen

ik in een jurk me moeder heeft deze gemaakt in 1 week dat vindt ik wel knap hij is ook zo mooi

Me vriend bij een poster van Tanz der vampire de musical waar we heen gingen.

Ik bij een poster van tanz der vampire,

Het theater waar we geweest waren, Theater des westen

en weer naar huis
er zijn nog meer foto's maar helaas heb ik er niet meer op kunne zetten kijk hier maar op http://www.mijnalbum.nl/Album=3IHXVIO7
Groetjes Carola