Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lonneke schreef:ik ga binnenkort samen met een vriendin naar turkeye op vakantie. nu werd ik gister gewaarschuwd dat ik moet oppassen dat ze geen drugs in mijn koffer of sporttas stoppen. wie heeft er tips?
*Tamara* schreef:Bij het inchecken vragen ze ook standaard of je je koffer zelf hebt ingepakt, of er niemand meer bij je koffer kon nadat je ingepakt had en of je hem niet ergens onbeheerd hebt achtergelaten. Als jij je koffer inpakt, heb afsluit, op slot doet en op het vliegveld niet meer onbeheerd achterlaat, zowel op de heen- als terugweg, is er niets aan de hand
Kimberley77 schreef:Ik zou me niet al te druk maken als ik jou was en zo'n band, die schuif je er zo af...als je echt prettiger wilt voelen tijdens je reis, dan zou ik mn koffer laten sealen op heen en terugreis.
Neem nooit iets van iemand aan, al staat die met zn handen vol en vraagt of je even iets voor m vast kan houden..neem ook geen spullen voor een andere reiziger met je mee omdat die plaatsgebrek zou hebben oid.
Ik ga al jaren naar Turkije en heb nog nooit gehoord dat het van daar uit de kansen groot zijn. Ok, eens moet de eerste keer zijn, maar in Turkije gepakt worden voor die zooi, gok dat ze dat risico nietw illen nemen.
Ennuh, fijne vakantie