Werk-vakantie Zuid-Afrika

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Myrz

Werk-vakantie Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-07 10:23

Heeey reizigers!!
Ik zit nu in mijn eindexamens, en omdat mijn opleiding bij de Luchtmacht pas in december begint, ben ik van plan om een paar maandjes naar het buitenland te gaan.
Omdat ik pas 17 ben, is er niet veel.
Mijn tante kwam met een vogelopvang in Zuid-Afrika, daar verzorg je vogels en alles.
Ik heb nog niet veel informatie gehad, dat is onderweg, maar het lijkt me ontzettend spannend en gaaf!
Als ik ga, ga ik wel alleen.
Jaa..ik hou van spanning en sensatie. Clown

Zijn er (toevallig) 17-jarige, of mensen die op 17-jarige leeftijd, zoiets hebben gedaan?! Pling

Tatiane

Re: Werk-vakantie Zuid-Afrika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:25

Doen Lachen, is volgens mij een fantastische ervaring.
Ik ga dit jaar voor de tweede keer op bouwkamp, is dan wel maar een maand, maar is ook prachtig om te doen. Je leert er veel mee, over de realiteit, over jezelf, over andere culturen, over zelfstandig zijn,...

Steef_Star

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 16:30

Ik ben net net terug uit Zwitserland, ben daar 2maanden au-pair geweest! Het was een tussenjaartje na mijn examen. Ook ik ben 17 jaar.
Ik heb een fantastische tijd gehad, die ik nooit meer vergeet. Denk ook niet dat ik dat tijdens/na mijn studie nog eens zou doen, eventjes alleen weg. Ik zou zeker weten die kans die je hebt gekregen pakken! Het is zo'n geweldige ervaring.. en wat is nou leuker, hier werken, of daar?? Knipoog

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 18:49

Ik ga straks 2 maanden naar Spanja. Om te werken in een restaurant, misschien iets minder cultureel educatief verantwoord dan naar Afrika, maar het lijkt me wel gaaf.

Je moet echt nu de kansen aangrijpen die je hebt. Zulke ervaringen vergeet je nooit meer!

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 19:46

Ik ben twee maanden naar Kreta gegaan om te werken, toen was ik net 18. Nu ben ik 19 (weer net, volgende week eigenlijk Haha! ) en zit ik al een halfjaar in Londen.

Grijp alles wat je kan en geniet Ja