Centerparcs de eemhof wie is er geweest? Ik ga er heen 25 Juni met mn vriendje, heb alleen geen idee hoe het daar is, leuk zwembad? En als je daar een huisje huurt kan je daar dan onbeperkt naar het zwembad? Ben benieuwd
Ik ben dr heel vaak geweest. Opzich een leuk park, maar niet mijn favoriet. Zwembad is wel aardig, niet super. De plaza is wel heel leuk, veel muziek en je kan er gezellig zitten. De midgetgolf daar is ook heel leuk, zeker een aanrader! Soms hebben ze s'avonds shows met muziek in dat gebouw waar ook de gokkasten en spelautomaten e.d. staan, dat is wel heel erg leuk. We hadden helaas wel een huisje met uitzicht op een groot hek. Hier hebben we wat van gezegd en een ander huisje gekregen, maar dat was niet veel beter, helaas... 15 juni gaan ik en mijn vriend naar de Kempervennen, das ook leuk
Haha toevalig ik heb net boekies gehaald en wil ook gaan boeken voor 25 juni alleen gaan wij met een groepje waarschijnlijk naar het heijderbos of vossemeer. Aangezien ze daar manege's hebben sauna conplexx en natuurlijk het zwembad. Nu alleen nog kiezen Is iemand er geweest alle info is welkom.
Wel jammer dat het na de 25ste 100 euro duurder word pff.
De eemhof is gaaf! Ze hebben er ook huisjes die aan het water staan, dan kan je zo vanaf je 'balkon' het water in. Het zwembad is ook leuk, ze hebben er ook een soort surfpiste, maar dat is wel duur voor eventjes. De plaza is wel leuk, maar niet overdekt, dat is wel jammer als het bijvoorbeeld slecht weer is. Het is wel een gezellig park. Veel plezier alvast daar !
Jah ik hoorde dat van die huisjes ook, wij hebben zon hotelhuisje dus denk niet dat het daarbij zo is, na jullie reacties gelezen te hebben lijkt het me echt super heb er heel veel zin in!!, bedankt voor jullie reacties iig
Ik ben er ook geweest! Hele poos terug al. Vooral van het zwembad en het mooie weer heb ik genoten. Huisjes waren ook èrg leuk. En ohja, het dorpje. Haha zo lief en leuk en mooi. Veel plezier, gaat vast wel goedkomen!
Ik was er deze herfstvakantie. Het zwembad vond ik niet zo leuk.. Van alle Center Parcs parken vind ik die van het Meerdal tot nu toe toch het leukst. Maar verder wel een leuk park. En je mag onbeperkt zwemmen ja.
Ik ben er in de meivakantie geweest. Het was wel leuk, maar niet echt geweldig hoor. Bij het zwembad vond ik alleen de wildwaterbaan leuk Ik vond trouwens het Heijderbos leuker, daar kon je ook paardrijden enzo. De supermarkt is trouwens érg duur vergeleken met andere supermarkten.
oke dat van die supermarkt is erg handig om te weten!, ff wat eten inslaan dus van te voren, heb er echt zin in allen jammer dat dat zwembad wat tegenvalt! Heb je daar ook sauna's enzo?
Ja supermarkten zijn er zeker duur, maar ja de gasten kopen toch (heb er gewerkt vandaar) Van alle CP's vind ik het Heijderbos toch wel de mooiste. Bij de Eemhof vind ik de omgeving niet zo mooi. Meerdal vind ik een beetje saai. En de 2 in België zijn wel oké... De andere kan ik me niet herinneren, weet dat de Huttenheugte, veel al voor wat ouderen was (maar dat wás vroeger...) Mijn vader heeft er 15 jaar gewerkt vandaar dat ik ze ongeveer allemaal gezien heb