Ik wil over een maandje voor een paar weken naar Argentinië. Nu zag ik op worldticketcenter dat je een startpakket buenos aires kan boeken (vlucht en 2 nachten hotel)
Zoiets wil ik dus gaan doen. Een vlucht erheen en daar een auto huren bijvoorbeeld en dan zelf een hotel zoeken daar. Dus gewoon echt het land door rijden en elke dag bijtijds een hotel zoeken. Dit heb ik in Spanje ook gedaan en is me goed bevallen. Argentinië lijkt me nog gaver.
Ik vraag me af of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben. Ik wil dus het liefst gewoon een vlucht naar Buenos aires en terug en verder zoek ik het daar zelf wel uit. Dus geen georganiseerde reis of een reis waarbij je 2 weken in hetzelfde hotel zit. Ik wil echt rondtrekken.
Dat starterspakket lijkt me op zich wel iets, maar heb je dan alleen de vlucht heen en moet je dan nog een vlucht terugboeken, of kan je met dat ticket heen en terug?
Ik hoop dat er mensen zijn die me iets meer kunnen vertellen. Morgen ga ik zelf naar het reisbureau, maar meestal krijg je de beste tips toch van mensen die het meegemaakt hebben.