Goedkoop met de bus naar Lloret?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Goedkoop met de bus naar Lloret?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 13:23

Ik ga as zomer met oliver hier op bokt in Lloret de Mar werken, maaarr oliver begint een week eerder met werken daar, dus we gaan er apart heen. Helemaal in mn uppie vliegen mag ik niet en durf ik niet, hoogstwaarschijnlijk zal ik Lloret dan nooit bereiken Knipoog Dit geldt ook voor oliver.

Dus nou willen we ieders met de bus heen, zodat we iig in Lloret arriveren. Heb t een beetje uit zitten zoeken, en via beachmasters kan je met de bus voor €112,50 naar Lloret, een enkeltje dus. Omdat we wel samen terug gaan, durven we het aan om terug te vliegen. Maaar nu kost de vliegreis ons maar 46 euries, incl toeslagen, en de busreis €112,50! Nogal veel geld lijkt mij dus?

Dus, nou is mijn vraag: zijn er mensen hier op bokt die weten of je goedkoper met de bus naar Lloret kan?

joelle1984

Re: Goedkoop met de bus naar Lloret?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:28

je hebt ook solmar daar ben ik wel een busreis mee geweest ik weet alleen niet of ja dan ook alleen met de bus mee kan zonder hotel zou je even over moeten bellen.

Mischien kun je ff googlen ik denk dat er vast wel veel sites te vinden zijn over werken in spanje waar dan ook informatie over vervoer opstaat.

Veel succes

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:28

Waarom ga je zelf niet een week eerder heen met haar, kan je het ook alvast beetje verkennen enzo?

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 13:32

@joelle1984: heb al heel wat gegoogled, word niet heel veel wijzer zo. Heb een andere maatschappij gevonden, maar daar kost t rond de €105. Dan zit ik liever met allemaal jongeren in n bus dan dat je kans hebt dat je tussen de bejaarden zit Haha!

@Gerbenfroh: niet lachen; dat kan niet ivm onze hond Haha! Mijn ouders komen de 17e terug van hun vakantie, kunnen niet eerder. En ik blijf dus bij de hond want we willen m niet in pension doen ofzo. Dus ik kan pas de 18e weg, op zn vroegst.

joelle1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:38

idd dat kan ik wel snappen ik ben toen met vriendinnen naar malgrat geweest de heenweg viel het nog wel mee maar de terugreis zaten we idd tussen de bejaarden en jengelende kinderen maar dat kun je ook in het vliegtuig hebben.
Ik zou het zo verder ook niet weten waar je dan kunt zoeken.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 13:41

Ja klopt, maar we gaan dus met t vliegtuig terug en dan hebben we elkaar zeg maar Knipoog

Krijgen €100 vergoed van de reiskosten dus op zich valt t allemaal wel mee. Maar ik blijf erbij dat €112,50 wel heeel veel is :s

Iris1702

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:43

Als ik jou was ging ik eens wat reisburo's bellen.
Zoals snoeiink, solmar, peter langhout enz. en vragen wat de mogelijkheden zijn.

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 13:46

Waarom ben je bang dat als je gaat vliegen dat je niet aankomt? Probeer wat maatschappijen zoals gogo, beachmasters, x-travel zij doen busreizen naar spanje.

Succes en veel plezier

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:15

Die maatschappijen vliegen naar Barcelona, vervoer van Barcelona naar Lloret moeten we zelf regelen. Stel dat we, door vertraging oid, om 10u savonds ofzo aankomen op Barcelona. Wat dan? Trein kan dan niet meer, bus heb ik geen idee van of die de hele nacht rijden, lijkt me niet.

Edit: Ik ( mloes ) zit nu bij Oliver Knipoog

lytse2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:29

Ik begrijp wat je bedoeld. Onzekerheid of alles goed zou gaan en met de bus wordt je natuurlijk afgezet. Gewoon rondkijken en je vind vast wel iets.

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 14:41

Weet niet of er veel verschil in prijs zit maar even op www.eurolines.nl kijken.
Dat is de meest gewone pendelbus naar spanje.
Zelf vroeger ook veel gebruik van gemaakt.
Heel veel plezier met werken in Lloret Go jij! Go jij!