Mijn vriend zoekt altijd uit waar we op vakantie gaan. Ook als we zomaar een weekend in een hotel gaat ofzo. Nou wil ik hem eigenlijk verrassen met een overnachting in een hotel. Waarschijnlijk in het weekend van pinksteren.
Nou vroeg ik me dus af wie een leuke plaats en hotel weet in Nederland of Belgie? Het gebied van de Veluwe lijkt mij erg leuk. Ook zeeland bij het strand of Belgie bij het strand heeft wel mijn interesse. Misschien de Waddeneilanden?
Ik raad de Amelander kaap aan! Is een heel mooi hotel op Ameland, met een rusitg restaurant met ontbijt en avond eten, hebben een zwembad, een hoteltuin en is maar heel even fietsen van het strand! Ik ben daar nu 2 keer geweest, en heb er van genoten!
naar Ameland met de boot, met de auto naar leeuwarden rijden, en dan is de boottocht rond de 3 kwartier, en dan ben je op de waddeneilanden! De boottocht vind ik altijd zelf wel heel leuk! Het zijn ook mooie boten om mee te varen!
Wij zijn via Harlingen naar Vlieland gegaan en via *ik weet niet meer hoe dat plaatsje precies heet, het is in ieder een kleine haven* naar Ameland gegaan.
Texel is in het hoogseizoen idd vrij druk Maar als je de plekjes waar de toeristen niet zo komen een beetje weet kan je zelfs midden in de zomer vakantie heerlijk de rust opzoeken En verder is er op Texel gewoon heeel veel te doen in vergelijking met de andere eilanden Tis maar net waar je voorkeur naar uit gaat
Hihi, ik heb het op ameland heel erg naar mn zin gehad: crossen langs het strand of rusitge starndritjes! De paardenreddingsboot niet te vergeten, je hebt er zelfs grappige museums, de markt in Nes enz enz
Is idd leuk Hier op Texel heb je in de Koog 2 maneges, in de Cocksdorp nog 1 en in Den Burg is niet echt een manege, maar wel een bedrijf waar je als je even belt met fjorden een buitenrit kan maken of een huifkartocht. Verder natuurlijk het vliegveld, erg mooi om een rondvlucht te maken. Op het strand wordt vanalles georganiseerd (blokarten en dat soort toestanden ) Verder natuurlijk het wadlopen en allerlei andere natuurtochten. Het zeehondenopvangcentrum Ecomare en weet ik het wat nog meer