Ik heb gister geboekt voor 15 dagen, ben benieuwd wat er allemala te doen is,
we willen graag duiken, een mooie excursie etc. en als ik mijn vriend zover krijg
wil ik ook graag rijden natuurlijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Conclusies Tunesië:
Eigenlijk alle Nederlanders (en de enkele duitser) die ik heb gesproken zeggen nooit meer terug te gaan naar Tunesië, ik heb zelfs meerdere mensen gesproken die eerder zijn terug gegaan. Hoewel ik dat gevoel wel deel, heb ik me toch prima vermaakt, maar ja, voor degenen die me een beetje kennen: daar zorg ik natuurlijk wel voor!
Tunesië is een vies land; het stinkt op de straten, werkelijk overal ligt veel zwerfafval en zo gauw je het hotel uitloopt zijn de Tunesische mensen die je ontmoet niet al te vriendelijk. Je moet erg goed opletten, want overal willen ze je een poot uitdraaien (financieel). Duidelijk een moslim-land, veel vrouwen in burka en als je je wat korter dan gemiddeld kleed krijg je erg veel aandacht. Nou heb je daar toch niet over te klagen in dat land, Europese vrouwen zijn daar nogal populair en de mannen zijn niet bang om te laten merken wat ze van je vinden (in het laatste geval in positieve zin), zelfs al loopt er een Ivo naast je. Daar kunnen de Nedrelandse mannen dan weer een voorbeeld aan nemen . Wel opvallend: op stap met de hotelanimator hoor je ze niet (kijken, kijken en niet kopen in dat geval), zal wel een ons-kent-ons verhaal zijn .
Ach, de video is leuk, de foto's goed, ik ben gebronst in de zon én heb wat cultuur gesnoven: wat wil je nog meer van een vakantie?!? En echteraf vergeet je toch altijd de minder leuke vakantie-ervaringen en onthoud je enkel de leuke dingen dus tegen mei 2006 roep ik ongetwijfeld dat ik weer naar Tunesië wil!
LCharlotte schreef:Wat tof!!
Ik ga van 3 juli t/m 18 juli, jullie?
remi schreef:LCharlotte schreef:Wat tof!!
Ik ga van 3 juli t/m 18 juli, jullie?
29 mei wordt dus geen internationale boktmeeting