Nu komen mijn ouders 31 aug terug en willen wij dus de eerste 2 weken van sept op vakantie gaan.
Aangezien het hoogseizoen dan is afgelopen wil ik wel graag ergens heen waar het nog een beetje druk is. In de omgeving van een boulevard lekker terrasjes zitten, winkelen savonds muziek etc.
We willen een min 4 sterren hotel en all inclusive maar de prijs moet wel normaal blijven.
Ook moet het nog min 30 graden zijn waar we heen gaan.
Het reisburo gaf aan om naar 1 van de spaanse eilanden te gaan of naar turkije omdat het daar nog warm is in deze tijd.
Ik vind het allemaal prima maar heb nog niet echt iets gevonden waarvan ik zeg ja daar wil ik heen!
Misschien dat er bokkers zijn die hun vakantie ervaringen met mij willen delen

mallorca en teneriff trokken mij wel aan maar heb geen idee welke plaats je dan moet hebben voor een gezellig stadje aan strand.
eisen zijn dus
Een leuke gezellige plaats
direct aan strand (zandstrand) wil niet met pendelbusje heen en weet
hotel met liefst groot zwembad (heb er veel gezien met heel klein zwembad en dat trekt me niet)
min rond de 30 graden nog in sept
nu vertelde een vriendin van me dat ik gek ben als ik nu al bespreek. Ze zegt in sept is iedereen weer aan het werk, naar school dus als je in aug boekt is er nog zat keus en een stuk goedkoper.
wie heeft hier ervaring mee? is er dan nog wel wat leuks te vinden? en scheeld het echt zoveel in prijs??
kom maar op met jullie ervaringen.
we zijn trouwens een stel van 21 dus geen ouwe banketstaaf vakantie aub