De naam zegt het al. Wie heeft hier ervaring mee? Ik ben me namelijk druk aan het oriënteren. Want het lijkt me gewoon erg leuk om eens naar het buitenland te gaan en om daar een tijdje te zijn. Nu had ik eerst telkens vrijwilligerswerk in Afrika in mijn hoofd, maar ik heb zelf al een hele moeilijke tijd achter de rug en ik ben bang dat ik het daar dan ook niet naar m'n zin zal krijgen. Dus ben ik verder gaan zoeken. En toen zag ik bij het "kopje" work&travel "farmstay in Canada" staan. En dat spreekt mij wel heel erg aan. Vooraf doe je dan mee aan een 4 weekse taalcursus in Vancouver en van daaruit wil ik dan op een paardenfarm gaan werken in ruil voor kost en inwoning. Alleen, ik als fan van McLeod's Daughters en van Australië. Lijkt me Australië dus eigenlijk nog mooier toe, maar daarin worden geen volledige verblijven georganiseerd, daar gaat het dus meer om het backpacken. Waarin je wel een cursus op Leconfield kan doen, waar je wordt opgeleidt tot jackeroo/jilleroo
Nou goed, ik vind het erg leuk om zo eens te kijken wat ik zou kunnen gaan doen. Het is dan voor de periode van febr/mrt '08 tot ongeveer jun'08. Wie heeft hier eigenlijk al ervaringen met een farmstay?
Ben erg benieuwd!