Wie heeft er ervaring met Go Mundo?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Wie heeft er ervaring met Go Mundo?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 17:49

Ik heb samen met 3 vriedinnen een reis geboekt via Go Mundo, heb een aanbetaling gedaan en een bevestiging van de boeking ontvangen, maar verder heb ik eigenlijk nog niets ontvangen, dus bv hoe het zit met transport van luchthaven naar appartement, Nu gaan we pas in augustus hoor, maar ik ben zo'n muts die graag zekerheid wil, hoe is jullie ervaring met Go Mundo?

ninaricci85

Re: Wie heeft er ervaring met Go Mundo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 18:05

kun je ze niet gewoon even bellen? dan heb je toch zekerheid? is het wel een anvr reisbureau?

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 18:10

Ik ben met mn ouders met Go Mundo naar Marrakech geweest. We werden op het vliegveld met een klein busje opgehaald en er ook weer heen gebracht. Het kan zijn dat ze op het vliegveld niet staan met een bordje van Go Mundo want ik geloof dat er ook nog een andere organisatie bij hoort ofzo. Ik weet niet hoe dat zit maar bij ons stond er iig wat anders op het bordje en Go Mundo hoorde daarbij. Mijn ouders hadden de reis eerst geboekt voor 2 personen, later kwamen ik en mn zus erbij, is allemaal goed gegaan alleen stond er iets op het ticket verkeerd en dat hebben ze op Schiphol veranderd. Gewoon goede ervaring, verder geen bijzonderheden voor zover ik me kan herinneren Lachen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 18:15

lonneke schreef:
kun je ze niet gewoon even bellen? dan heb je toch zekerheid? is het wel een anvr reisbureau?

Ja, tuurlijk wel, maar was benieuwd naar andere hun ervaring Lachen Als ik niks hoor bel ik zo ie zo.
@_Michelle_ bedankt voor je reacties Lachen

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-07 18:16

Was er ook een info punt van Go Mundo?

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 08:23

-> BI