Voor Turkije worden prikken ook geadviseerd hoor. 
Als je Griekenland niet te duur vond, vind je Italië waarschijnlijk ook niet te duur. De Po-vlakte zou ik je niet aanraden. Er zijn maar weinig toeristen die die insektenhemel in de zomer kunnen uithouden dus je kunt er voor kiezen richting de golf te gaan of richting Pisa. Dan kun je ook uitstapjes maken naar Florence. Ook kun je zuidelijker gaan: Napels is echt prachtig en dan kun je de Vesuvius bezoeken en naar Pompeij gaan.
Je kunt ook naar Oost-Europa gaan. Dat is niet duur, maar wel erg mooi. Prikken zijn niet verplicht maar worden net als voor Turkije aangeraden. Wil je een zee-strand of vind je een meer ook leuk? Er zijn in Europa namelijk erg veel mooie meren.
Een andere mogelijkheid is naar Ierland of Scandinavië gaan, al zijn die landen wat duurder dan de meeste andere vakantiebestemmingen in Europa. Je kunt bijvoorbeeld een speciaal treinkaartje kopen waarmee je door heel Noorwegen kunt reizen. Het noorden is wel beduidend koeler dan het zuiden van Noorwegen.
Voor de meeste bestemmingen buiten Europa moet je prikken halen en ben je toch wel een paar euri kwijt dus ik neem aan dat je een bestemming binnen Europa zoekt, buiten de genoemde landen?
Er zijn echter wel erg veel leuke bestemmingen die misschien wat minder voor de hand liggen (bijvoorbeeld in Frankrijk) maar ik begrijp dat je daar niet heen wilt. =)
Hoe LANG wil je op vakantie en hoe wil je reizen? Dat speelt natuurlijk ook mee in je budget en keuze.