Begin van de vakantie twee georganiseerde excursies gedaan. Daarnaast zelf op pad gegaan met een lokale taxi chauffeur (de auto viel alleen bijna uit elkaar en kon de grond door de bodem zien)
Straatbeeld vanuit de taxi

Vrouwen halen in Gambia het water. De kinderen dragen ze op hun rug. Soms vroeg ik me echt af of die kindjes er nooit uitvallen....

In een oud stukje overgebleven jungle

Op de markt in Serrekunda. In Gambia wordt er elke dag aan handel gedaan. De meeste hebben geen koelkast, kunnen dus niks bewaren en moeten dagelijks alles kopen. Een enorme drukke boel. Tot 4x toe een hand in de broekzak gehad (zakkenrollers) Vechterij meegemaakt. Ongelovelijk onhygienisch en chaotisch. Blij dat we weer van de markt afwaren maar een onvergetelijke herinnering! Wat ik niet had willen missen.

Het vis lag gewoon in de brandende zon, en werd gewoon bij de vlees en groenten gegooit.

Deze foto zegt zoveel..

Onderweg even een praatje met de lokale bevolking, erg leuk!

In gambia noemen ze ons Toebabs (rijke westerlingen) Overal waar we kwamen, renden de kinderen op ons af "toebab. toebab" best een apparte gewaarwording...
Mijn maatje tijdens een pitstop bij een familie

De keuken (vrouwen koken)

respect voor die vrouwen daar

De luie stoel

Helaas de laatste dag van de vakantie ziek geworden en met een flinke voedselvergiftiging terug naar Nederland gekomen... Verder echt een hele bijzondere, indrukwekkende en zeker onvergetelijke vakantie gehad!