Aruba / zwemmen met dolfijnen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissSunshine

Aruba / zwemmen met dolfijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-07 10:47

Omdat een vriendinnetje van mij stage gaat lopen op Aruba, is het heel waarschijnlijk dat ik haar een bezoekje ga brengen daar!
Heb nog geen vakantie-plannen en dit idee borrelde bij ons gisteren..
Dus nu zou ik graag ervaringen, leuke things to do hebben over Aruba. Wie is er al eens geweest?
En hoe is het bevallen??
Zit zelf al beetje te neuzen op internet, maar eigen ervaringen zijn ook leuk om te horen Haha!

Enne, kun je op Aruba eigenlijk bv. ook zwemmen met dolfijnen? Want dat ik echt iets wat ik nog heel graag zou willen doen, wie weet kan t daar ook Knipoog
Kan er alleen niets van vinden op internet....

Keet

Re: Aruba / zwemmen met dolfijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 18:01

ikw eet wel dat je op curacoa met dolfijnen kan zwemmen
aruba weet ik niet

mijn ouders zijn in februari geweest
die hebben zelf een auto gehuurd en rond gereden
op die tours ben je overal maar heel kort

is zou op zondag gaan brunchen in het Hiatt hotel, schijnt heel bijzonder te zijn

Brittol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-07 18:22

Ik ben er vroeger heel vaak geweest (ik woonde op Curacao), maar het valt ontzettend tegen wat er daar allemaal te doen is. Vooral veel zoutpannen, maar dat is het ook wel.

Zwemmen met dolfijnen is wel te doen op Curacao (DolphiN Academy, Sea Aquarium). Daar hadden we vroeger als het ware ''gewerkt''. Wel aan de dure kant, maar je krijgt er echt wel wat voor terug. Fantastische belevenis en het blijft leuk.

Om even terug te komen op het topic, ik weet niet eens of ze wel een soort van Sea Aquarium op Aruba hebben. Het is geen groot eiland, dus ook niet veel gelegenheid om leuke dingen te doen.

Tierania_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-07 18:50

Nee in Aruba hebben ze geen sea-Aquarium
ik ben er 2 keer geweest voor 3 weken en we zijn overal geweest maar je kunt er niet met dolfijnen zwemmen anders hadden wij dat daar ook wel gedaan Tong uitsteken
Maar in Curacau kan het idd wel Lachen

_ingrid_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:08

jaa afgelopen jaar ook geweest,
echt een superland!!
superlieve mensen allemaal.. alleen zwemmen met dolfijnen kan idd niet volgens mij,,
wat je zeker wel moet doen (als je budget het toelaat) is een keer gaan duiken! echt een SUPER ervaring
voor de rest heeeerlijk aan de parelwitte stranden gaan liggen Knipoog
en je snorkelspullen meenemen want je hoeft maar n paar meter de zee in en je zwemt al tussen de visjes!!
ik ben jaloers dat je gaat Tong uitsteken
ik wil terug!!

Dlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 10:12

Mijn vader komt uit Aruba en ben der zelf ook al wel geweest!
Het zwemmen daar is wel leuk vooral bij zoon plek met allemaal aparte tropische vissen. Verder vind k het er ook wel mooi maar het is wel klein. Of je met dolfijnen kan zwemmen, k heb geen idee