Voor alle Kro/Hr-liefhebbers & natuurlijk nieuwsgierigen

Bij deze is het topic "otvoreno" (geopend

Dobro Dosli!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jodie_ schreef:Ik ga vanavond met de bus naar Kroatië. Voor een uitwisseling.
Om 21 uur weg, 18 uur in de bus ().
We gaan naar Varazdin, een paar kilometer van Zagreb.
doom schreef:Ook ik ga dit jaar weer naar kroatie naar een camping vakbij Porec ..
wij nemen de zodiac en de waterskies en de banaan weer mee haha![]()
ik rijd heen met me ouders en terug met het vliegtuig
Bounce schreef:doom schreef:Ook ik ga dit jaar weer naar kroatie naar een camping vakbij Porec ..
wij nemen de zodiac en de waterskies en de banaan weer mee haha![]()
ik rijd heen met me ouders en terug met het vliegtuig
Hoe heet die camping waar jullie heen gaan? De banaan is lachenEcht ik kan niet wachten totdat ik ook weer heen mag en lekker zwemmen
MariekeVol schreef:Wij gaan waarschijnlijk ook naar Koratië. Mijn tante is daar geboren, en wij kennen daar ook wel mensen. Ben er heel lang geleden 1x geweest, maar ik herinner me alleen het strand en de kermis... Maar als ik de foto's weer bekijk was het wel supermooi. Mijn tante's moeder woont trouwens op Rab, of iets dergelijks.
Bounce schreef:@ jodie; Leuk dat je foto's maakt! Wil je alvast tot 10 leren tellen in het kroatie's? Is niet zo moeilijk hoor![]()
1 jedan
2 dva
3 tri
4 cetiri
5 pet
6 sest
7 sedam
8 osam
9 devet
10 deset
20 dvadeset
Valt mee he
nikkigioa schreef:Mijn vriend en ik gaan dit jaar voor het eerst naar Kroatië. Ik wil er echt al heel lang naartoe! In elk geval Istrië, maar nog niks concreets besproken. Ik wil het liefst een vakantiehuisje aan zee, weet iemand toevallig iets leuks?
snoef schreef:Ik ga ook dit jaar met twee vriendinnen porec in istrie onveilig maken! ben als is eerder geweest en ik vind het een prachtige vakantie locatie!