Vakantie Italie en paardrijden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Vakantie Italie en paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-07 12:23

Doei!

Mijn ouders willen wel graag naar Italie. Ik en marieke (casperrr @ bokt) zouden misschien wel mee gaan. Maarja wat is nou echt een plekje wat dus wat is voor ouders en wat ook heel leuk is voor ons. Ik zou graag een dagje naar ventie gaan, maar ook eens een dagje zonnen. Voor de rest moet er wel veel te doen zijn, ook voor me ouders want dat zijn geen strand mensen. Het lijkt me ook geweldig om daar bijvoorbeeld eens 1 dagje te paard rijden.

Hebben jullie goede tips waar ik dan heen zou kunnen gaan?

Loesss

Re: Vakantie Italie en paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-07 19:55

Norcenni Girasole Club in Toscane, vlakbij Florence! Super grote en mooie camping, Toscane heb je veel cultuurdingetjes en zonnen kan er ook heerlijk! En boven dat super mooie manege met echt toppe buitenritten! Mooiste rit ooit gereden daar!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-07 19:54

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-07 19:15

Heel erg bedankt! Het ziet er echt schitterd uit op die internet site. Ga dit zeker met me ouders bespreken, echt geweldig.

Zit je trouwens ook dichtbij venetie?

Mirte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 20:07

ik ben 2 jaar geleden naar italie geweest, maar dan naar Toscane, daar heb ik echt prachtige buitenritten door de zonnebloemvelden gemaakt Kwijl

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 16:46

C_hristel schreef:
Heel erg bedankt! Het ziet er echt schitterd uit op die internet site. Ga dit zeker met me ouders bespreken, echt geweldig.

Zit je trouwens ook dichtbij venetie?

Nee, dit is een flink eind van Venetie, maar in toscane zelf zijn zooooveel andere veel mooiere toeristische dingen! Rome is ook goed te doen!