Calella 2007 wie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

reentje91

Calella 2007 wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-07 15:18

Ik ga in de zomervakantie met een vriendin naar Calella met een jongerenreis. Wie gaat er nog meer naar calella of wie is er ooit geweesd en wat zijn je ervaringen?

Keukenkast

Re: Calella 2007 wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:23

Toevallig ga ik dit jaar ook met vriendinnen naar Calella!
Schijnt erg leuk te zijn, maar nog een beetje in opkomst.
Wel jammer dat er geen boulevard is en dat er schelpen/steentjes op het strand liggen!
Verder weet ik er vrij weinig van eigenlijk, als er maar zon is Lachen

Dionnee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:23

Mijn broer is vorig jaar geweest, hij heeft t erg naar zn zin gehad. Lachen Volgens mij gaat hij dit jaar ergens anders naartoe, maar hij vond het erg leuk.,

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:29

Ik ben er vorig jaar ook geweest!
Wel hotel of appartement ga je?
Wij zaten in Appartementencomplex Miami Park. Heel mooi appartement hadden we!
Het is echt heel gezellig daar! Leuk uitgaanscentrum en t winkelcentrum is heel dichtbij. Strand is ook op loopafstand hoewel we daar bijna niet zijn geweest. Op het strand liggen steentjes die gigantisch heet zijn! Je kunt ook nauwlijks aan het strand liggen want je verbrand levend!
Wij hadden gelukkig airco in het appartement en er zat een zwembad bij waar we wel heel veel gebruik van hebben gemaakt!

nou ik wens je alsvast heel veel plezier Knipoog

Cathelijne15

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 22:37

Ik volg dit topic even. Ik ga met een vriendin waarschijnlijk naar l'estartit (ligt ook bij de Costa Brava), ook met een jongerenreis. Met welke organisatie ga jij? (ben even nieuwschierig, haha)

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 12:34

Renske G: Ik zit in hotel International maar weet nog niet of ik daar nou zo kapot van moet zijn. Het heeft namelijk maar **(*) sterren. Maar ach ik zal het wel overleven Clown .
Cathelijne 15: Ik ga met Simbo. Heb hiervoor gekozen omdat je dan (als je min.16 bent) mee kunt doen met een Freestyle reis. Je kunt dan gewoon doen waar je zin in hebt maar ook meedoen aan de activiteiten als je dat wil.
Voor verder info over mijn reis kun je even op deze site kijken: www.simbo.nl/freestyle/cale07/

RenskeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 13:11

Oh dat hotel ken ik niet! Echt jammer dat je niet naar Miami Park gaat. is wel iets duurder maar op en top voor elkaar!! Heerlijke airco (wat ze in weinig hotels/appartementen hebben in spanje!) En super de luxe Haha!
Wij zijn met X-Travel gegaan. kon je ook zelf weten met welke activiteiten mee doet Knipoog

Cathelijne15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 16:12

mareen schreef:
Renske G: Ik zit in hotel International maar weet nog niet of ik daar nou zo kapot van moet zijn. Het heeft namelijk maar **(*) sterren. Maar ach ik zal het wel overleven Clown .
Cathelijne 15: Ik ga met Simbo. Heb hiervoor gekozen omdat je dan (als je min.16 bent) mee kunt doen met een Freestyle reis. Je kunt dan gewoon doen waar je zin in hebt maar ook meedoen aan de activiteiten als je dat wil.
Voor verder info over mijn reis kun je even op deze site kijken: http://www.simbo.nl/freestyle/cale07/

Haha, ik ga ook met Simbo, naar L'estartit dus. Lachen Maar ik weet niet of dat al vol is of niet, ik ga in het weekend boeken.. en als dat dus niet doorgaat ga ik kijken of er nog bij Calella plaats is. Vandaar dat ik topic even volg.

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 19:35

Cathelijne15 schreef:
mareen schreef:
Voor verder info over mijn reis kun je even op deze site kijken: http://www.simbo.nl/freestyle/cale07/

Haha, ik ga ook met Simbo, naar L'estartit dus. Lachen Maar ik weet niet of dat al vol is of niet, ik ga in het weekend boeken.. en als dat dus niet doorgaat ga ik kijken of er nog bij Calella plaats is. Vandaar dat ik topic even volg.

Haha, wat leuk! Laat je het even weten als je naar Calella gaat? Lijkt me erg gezellig namelijk!

angelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 16:34

Ik ben er twee jaar geleden twee keer geweest. Een keer met mijn neef, broer, zus en een vriendin op een geweldige camping, de andere keer met een jongerenreis.
Die steentjes op het strand vallen btw echt goed mee hoor, gewoon iets aan je voeten houden tot je je handdoek (en jezelf) neerploft. Helemaal rechts (met je gezicht naar de zee) zijn er btw ook heel mooie rotsstrandjes. Enkel zit het daar soms vol nudisten, dus best een rotsstrandje verder nemen dan Knipoog.
Tof centrum etc, veel uitgaansmogelijkheden, maaruiteindelijk toch niet helemaal mijn ding.
Ik zat die tweede keer in een 1 of 2 sterrenhotel, en dat is niet fantastisch, maar hé, je hebt een douche en een bed he Knipoog.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:10

ik ben er met school geweest. we sliepen in calella en overdag gingen we naar barcelona. en 'savonds gingen we stappen in calella. was echt super gaaf, en gezellig, leuke winkels, leuke cafetjes, mooi strand. ik zou zo weer terug willen

xxmichellexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-07 17:13

Ik ben er vorig jaar ook geweest, het was echt super. Ik zat in het appartementencomplex balmes.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 16:16

ik ben er ook vorig jaar geweest, t was echt super gaaf!
ik was er met X-travel en we zaten ook in Miami park.. erg goed hotel!

we hadden daar ook veel excursies gedaan, zo zijn we 1 avond naar llorret geweest, hebben we een beach party gedaan, catamaran tocht gemaakt en kroegentoch gedaan.
was allemaal erg leuk! zou het zo weer doen Knipoog

de discotheken zijn ook allemaal erg gezellig, net als de winkeltjes.
het strand is idd wat minder, maar als je gewoon slippers aanhoud is t goed te doen hoor!
er zijn daar trouwens wel heeel veel nederlanders Tong uitsteken
maar is ook wel gezellig Knipoog

Veel plezier iig!

reentje91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-07 16:44

Zoetje_ schreef:
ik ben er ook vorig jaar geweest, t was echt super gaaf!
ik was er met X-travel en we zaten ook in Miami park.. erg goed hotel!

we hadden daar ook veel excursies gedaan, zo zijn we 1 avond naar llorret geweest, hebben we een beach party gedaan, catamaran tocht gemaakt en kroegentoch gedaan.
was allemaal erg leuk! zou het zo weer doen Knipoog

de discotheken zijn ook allemaal erg gezellig, net als de winkeltjes.
het strand is idd wat minder, maar als je gewoon slippers aanhoud is t goed te doen hoor!
er zijn daar trouwens wel heeel veel nederlanders Tong uitsteken
maar is ook wel gezellig Knipoog

Veel plezier iig!

Bedankt! Maar zo te horen gaat dat wel lukken het klinkt namelijk wel heel gezellig allemaal. Ik krijg steeds meer zin om te gaan. Maar eerst ga ik in mei nog naar Salamanca Pling

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-07 19:10

Ik ben in 2005 geweest in Hotel Esplai.
Ik vond Calella erg tegen vallen, het winkelen had ik zo gehad. Het strand vond ik niet bepaald fris en groot. Nee ik vond Tenerife veel leuker.

Zoetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 14:13

haha tis idd erg gezellig daar..

@ Haagsemeid: maar dan vergelijk je ook wat met elkaar he Knipoog

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-07 16:07

Op Tenerife had je ook niet veel winkels maar waren wel leukere winkels en de sfeer was leuker vond ik.