Must see in Berlijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

paddington

Must see in Berlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-07 18:30

Ik ga eind April een kort weekendje naar Berlijn.
Nu zou ik wel eens willen weten waar ik echt moet gaan bekijken
in Berlijn.

Het is niet de eerste keer dat ik berlijn ga maar dit keer heb ik iets meer tijd
om te stad gaan te verkennen. Ik ga al 7 jaar naar berlijn maar heb nog weinig gezien
van de stad zelf. Dit is mede omdat ik vaak lig te slapen in de bus vanwege slaap gebrek Clown

Normaal kwam ik zaterdags smiddags aan keken we de wedstrijd en gingen stappen en vertrokken zondagssmorgens weer naar nederland.
Dit is omdat ik fan ben van amerikaans footbal en dan speelt mijn 'club' in berlijn en normaal
is het dus snel ff heen en weer... en nu gaan we met de trein en een dag langer dus hebben we ff lekker de tijd om rond te waggelen Haha!

Ik kom er niet om te shoppen want het mag van mij low budget blijven Clown

We zitten met ons hotel slechts 500 meter van de Brandenburger Torn dus die staat al op me lijstje..

Dus bokkers wat moet ik echt zien van berlijn.....

BounceBabe

Re: Must see in Berlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 00:01

Checkpoint Charly
Die glazenkoepel (rijksgebouw? Geen idee meer hoe dat heette) Waar ook de kamers zitten?
Televisie station op een enorme paal (zit ook een restaurant etc in)

Wat minder boeiend, wereld klok.

Ben er 2 keer geweest, maar ik blijf het een mooie stad vinden! De discotheken zijn er ook erg gaaf, maar je moet echt 18 zijn, anders kom je nergens binnen. Honden en politie staan er aan de deur!

Veel plezier!