last minute ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mano88

last minute ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 20:21

deze herfst moet het er dan toch (hopelijk) eens van komen, samen met mn vriend een weekje zon, zee, strand. probleempje nu is nog dat ze op zijn werk nog niet de zekerheid kunnen geven of hij daadwerkelijk in die week vrij kan krijgen. kortom we willen het wagen op een last minute. (we hebben niet echt voorkeur waar we heen willen, zolang het er nog maar lekker zomers weer is Knipoog )

nu wil ik graag weten bij wie hebben jullie je last minute geboekt, is dit goed verlopen? prijs/kwaliteit verhouding goed? kortom is het net zo goed als wanneer je het al meer dan een half jaar van te voren boekt?

Naatus

Re: last minute ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 20:22

let ook even op. Ga dit jaar ook voor het eerst last minute boeken. Vind het ergens ook wel spannend maar ook wel verassend!

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 20:25

ik ben ook wel benieuwd, zeker naar wat ervaringen omdat dit überhaupt de eerste keer is dat ik 'alleen' naar het buitenland ga dus.. wil niet voor onaangename verrassingen komen te staan

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:53

hebben wij altijd gedaan in salou, bevalt prima

flowerxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-07 18:23

Volgens is er tegenwoordig niet meer zoveel verschil voor last minute. Begrijp niet dat mensen hiervoor kiezen. Veel leuke plekken zijn dan al vol (en dat heeft een reden). Wat overblijft zijn plaatsen, hotels/appartementen die anderen niet willen. Vakantie kost toch wel geld en het verschil is tegenwoordig erg klein met op tijd boeken. Je wilt toch wel zelf kunnen kiezen voor een leuke plek? Mensen die ik ken doen ook last minute. Maar die zijn dan ook snel tevreden. Je hebt gewoon erg weinig keus en moet dus zelf weinig eisen stellen.

Voor vliegtickets moet je juist zo snel mogelijk zijn. De stoelen zijn verdeeld in groepen. Ze beginnen met goedkope en worden steeds duurder (zelfde klasse). Daar is laat boeken juist erg onvoordelig.

Ik kreeg vorig jaar zelfs vroegboekkorting bij D-reizen. En verder hadden ze op een paar standaardkamers "kamervoordeel". Grote organisaties kopen ruim in en kunnen op die manier bepaalde kamers voordeliger aanbieden.

Firedancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-07 11:37

Heb heel goede ervaringen met last minutes, geboekt een maand of zo voor vertrek.

Je moet een beetje zoeken, maar dat is half de pret toch? Wij hebben echt nog nooit een slechte accomodatie gehad en toch vaak vele tientallen Euro's (en honderden guldens) minder betaald.

Het loont echt de moeite, maar die moet je er wel voor over hebben.