Ik zie door alle internetsites en reisbureaus het bos niet m

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guess001

Ik zie door alle internetsites en reisbureaus het bos niet m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-07 23:50

Ik vraag me toch altijd af hoe, iedereen dat doet hè? Goedkoop een leuke vakantie boeken (via internet danwel via een reisbureau). Ik zie echt door al het aanbod het bos niet meer hoor! Ziek
Wat zijn nou goede sites en/of reisbureaus? Hoe pakken jullie dat aan?

Mijn vriend en ik willen bijv. begin augustus op vakantie, vliegen vanaf schiphol, een vakantie aan zee en onze enige échte eis is dat er goede windsurfmogelijkheden zijn. Vriendje is een zeer gevorderde windsurfer.

We willen het liefst ook niet de hoofdprijs betalen natuurlijk. Knipoog Maar hoe pak je zoiets nou aan? Welke sites? Of toch maar gewoon naar een reisbureau stappen (ik ben op zich wel van de goede service) dan betaal je misschien wel wat meer maar kun je wel je wensen goed duidelijk maken...Help!

snoetie

Re: Ik zie door alle internetsites en reisbureaus het bos niet m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:24

dit probleem hebben wij ook gehad..

uiteindelijk toch maar naar het reisbureau gegaan en ons daar laten adviseren. toen we er eenmaal uitwaren waar we heen wilden [zon, zee strand maar wel met een groep van 9 man dus iedereen wil wat anders Knipoog ] zijn we toch op internet gaan kijken..

omdat we aan de grens wonen [lees als ik de straat uitrij zit ik in duitsland Knipoog ] zijn we ook naar een duits reisbureau gegaan en daar bleek dat de reis en het hotel dat wij wilden 150€ goedkoper was dan op internet!

als ik jou was zou ik naar een riesbureau gaan, daar je wensen doorgeven en dan kijken zij welke bestemmingen geschikt zijn. daarna kun je nog altijd op internet kijken of andere reisbureau's gaan..

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 11:26

Bekend probleem.
Ik zoek me altijd suf op internet, om na een tijdje toch maar naar het reisbureau te gaan om info in te winnen Knipoog

bonney4evver

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 14:04

gewoon naar het reisbureau gaan
jij verteld wat je wilt, met wie hoelang waar blababla en hun zoeken alles voor je uit
net zo handig toch

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:49

Naar het reisbureau dat je graag info wil.... dan zeg je, dat je er thuis nog even over wilt denken/overleggen en dan via internet boeken???? Clown
Of is dat heel asociaal Nagelbijten / Gniffelen

Geen idee.... wij zitten een beetje met hetzelfde probleem Scheve mond

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-07 13:44

Heb het aan mijn vriend overdragen, die gaat nu naar het reisbureau. Haha, hij zoekt maar wat uit, hij heeft tenslotte ook meer eisen dan ik heb (surfen). Als de zon er maar schijnt vind ik het al best. Cool

Misschien dat we na info ingewonnen te hebben ook wel zelf via internet zoeken & boeken hoor, eens even zien.

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 10:08

Ik heb dit jaar http://www.vakantiereiswijzer.nl gebruikt. Staan op land/plaats heel veel hotels/app. met beoordelingen van mensen die daar geweest zijn. Tevens staat er waar je het onderkomen kan boeken.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 10:46

Het is ook makkelijk om je eerst te laten informeren bij een reisbureau. Kijk daar wat ze aanbieden en hoe leuk je het vind. Daarna kan je op internet naar het hotel zoeken en kijken wat ze er daar voor vragen en dan kan je altijd nog kijken wat goedkoper is. Internet of reisbureau.

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-07 13:54

JO93 schreef:
Ik heb dit jaar http://www.vakantiereiswijzer.nl gebruikt. Staan op land/plaats heel veel hotels/app. met beoordelingen van mensen die daar geweest zijn. Tevens staat er waar je het onderkomen kan boeken.

Goede tip, die site hebben we gebruikt! We zaten te twijfelen tussen twee accomodaties, tot we daar zagen dat de één maar liefst 3 punten hoger scoorde!

We hebben geboekt, 11 dagen naar Rhodos, 400 m. van een surfcenter. Haha! We wisten na overleg een bestemming (met wind) en mooie surfcentra, daaromheen hebben we een accomodatie gezocht. Het is veel makkelijker wanneer je weet waar je heen wil heb ik ontdekt.

Via Vaya.nl, erg fijne site!