Bali: Sanur, vertrek overmorgen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joets

Bali: Sanur, vertrek overmorgen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 18:28

Zie dit topic op pagina 4 voor 'n update, maar ik ga vrijdag dus naar Bali..

Afgezien van dat ik er natuurlijk heel veel zin in heb, vraag ik me af waar ik nog echt aan moet denken. Tas in pakken gaat me wel lukken. Maar ik ga samen met mijn vriend, nu hebben we allebei al eens gevlogen, maar dat is al zo lang geleden. En we moeten nu ook nog eens overstappen!

Je komt op schiphol, en dan?
Incheckbali, koffer afgeven, vliegtuig zoeken?? Hoe gaat dat allemaal in z'n werk?
Iemand die me wat algemene informatie kan geven over het reizen?

En dan nog voor de mensen die al eens in Bali/Indonesië geweest zijn.. Wat zijn nou typische dingen die je echt meegemaakt móet hebben?

En degene die denkt dat ik absoluut iets ga vergeten met inpakken, vertel me wat dan, dan kan ik dat teminste niet meer vergeten Knipoog

Lowara

Re: Bali: Sanur, vertrek overmorgen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 14:06

aaah Sanur! dat is echt een leuk plaatje Ja vergeet niet naar Ubud te gaan, daar kun je heerlijk winkelen Lachenen naar ooh god,, hoe heete dat ook alweer, Nusa Dua... nee, mm moet je even daar vragen, vrij vertaald betekent het de 3 eilanden geloof ik. is een heel lang strand waar je sávonds bij een restaurant op het strand gaa eten. elk tafeltje heeft een kaarsje, en omdat er ik weet niet hoeveel restaurantjes zijn daar, is het in het donker een prachtig panorama uitzicht om al die duizenden kaarsjes op het strand zo langs het water te zien Lachen
ok een woord die je vaak zult gebruiken.. spreek uit als:Tieda. betekent nee, en geloof mij maar, vanaf dat je op het vliegveld staan zul je dit regelmatig aan de indonesiers moeten duidelijk maken Knipoog

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 16:58

Je gaat inchecken, daar geef je je koffer af, en daar vertellen ze ook naar welke gate je moet.
Als je op het tussenliggende vliegveld geland bent moet je contact opnemen met groundpersonnel (gewoon even aan stewardess vragen) en dan word je doorverwezen naar waar je zijn moet. Knipoog
Kan haast niet missen. Haha!

Ik ben nog nooit naar Bali geweest, volgend jaar waarschijnlijk, maar ik wens je veel plezier!

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 23:39

ik vond sanur persoonlijk wat saai, ubud is erg leuk, poedersuiker is ook grappig, moet je niet te lang zitten.. ik vond lovina (lekker rustig;)) en ahmed het leukst

ZitAa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 00:18

ik ben ook naar bali geweest, maar weet niet meer precies waar ergens Tong uitsteken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 22:30

Lovina vond ik juist saai Clown alleen die dolfijnen waren nog wel grappig eigenlijk Lachen
Maar wat voor plaatsje is Poedersuiker eigenlijk, ben er werkelijk erg benieuwd naar Knipoog

SuzyE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:04

haha poedersuiker was koeta, om het maar even zo te spellen