Rhodos of Corfu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Rhodos of Corfu?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 17:47

Wij zijn alweer vakantieplannen aan het maken en willen dit jaar graag naar Rhodos of Corfu.
Wat zijn jullie ervaringen? welk eiland vind je leuker? Welke plaatsen zijn leuk?
We willen wel graag leuke excursies doen en natuurlijk lekker zonnebaden.

Fleur_Laura

Re: Rhodos of Corfu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:49

ik ben toen ik 2 jaar ofzo was nar Rhodos geweest dus daar weet ik niks meer van. Corfu ben ik vorig jaar heen geweest. Ik vind het wel een leuk eiland. Als je er met een gezin heen wil zou ik het niet doen om naar Corfu te gaan. De weg is (mijn ervaring) erg moeilijk te vinden.

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 17:59

Ik heb al van best veel mensen gehoord dat Rhodos best een vies eiland is.
Maar of het waar is weet ik niet, nog nooit geweest.
Corfu lijkt me wel heel mooi.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 18:01

Zo, al 2 reacties, dat gaat snel zeg!!
Corfu lijkt me erg leuk, maar ik hoor ook goede verhalen over Rhodos. Bij een reisbureau vinden ze alles mooi en leuk....daar heb je niks aan Nagelbijten / Gniffelen

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:14

Rhodos ben ik niet geweest, op Corfu drie keer (zegt dat genoeg?). De ene of de andere kant van het eiland scheelt wel een stuk. Ik ben bijv. naar Paleokastritsa geweest en dan heb je het mooiste stuk strand maar daar is het ook gelijk het meest toeristisch.
Aanrader als je naar Corfu gaat is de excursie naar Paxos en Antipaxos;

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 18:45

Ik ben naar Rhodos geweest en heb echt een heel leuke vakantie gehad! Vooral de oude stad, Rhodos Stad is erg leuk en gezellig. Het schijnt qua strand niet het beste eiland te zijn, maar ben verder nog nooit op een Grieks eiland geweest, dus dat heb ik ook maar van horen zeggen.
Er is genoeg te doen, kan het je zeker aanraden! Echt heel vies vond ik het er trouwens niet.
Dit topic staat wel verkeerd, dus ik tem even.

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:14

Rhodos en Corfu zijn beide erg leuk Lachen (voel me net een reisbureau mens Bloos ) Dus aan mijn mening heb je eigenlijk niet zoveel.

Wij gaan dit jaar naar Zakyntos, vorig jaar zijn we naar Thessaloniki geweest; heb me daar ook prima vermaakt Lachen

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:15

Ik ben naar beide geweest en beide hebben zijn me goed bevallen. Rhodos heeft de oude stad, Lindos en nog een reeks leuke dorpjes maar is qua begroeiing. Corfu is veel groener dan Rhodos en heeft net zo goed een reeks leuke dorpjes en het paleis van Sissi staat er. Stranden vind je op beide eilanden.
Misschien maar een muntje opgooien en de ne dit jaar doen en de andere volgend jaar? Clown

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:16

Wij gaan ook dit jaar naar Zakynthos! Eind augustus gaan we weg voor 13 dagen. Heb er al erg veel zin in!

Selket

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:18

Ik ben vorig jaar naar Corfu geweest met een vriendin.. Heel mooi eiland! Veel te doen ook. Ik ben nog nooit op Rhodos geweest, maar daar heb ik ook veel goede verhalen over gehoord. Corfu is in ieder geval wel een aanrader!

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 09:12

Ik denk dat het Corfu gaat worden! Ik heb wat rondgesurfd, het is er mooi goen, en er zijn leuke excursies te doen. Rhodos blijft voor volgend jaar staan!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:40

-> BI

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:45

Ik ben vier of vijf keer naar Corfu geweest, we zijn er vorig jaar mei nog geweest. Ik ben er helemaal weg van, we gaan nu in juni twee weken naar Engeland, maar anders had ik graag in het voorjaar naar Corfu gegaan. Misschien dat we van de zomer gaan, maar ik ben bang dat het in de zomer te warm gaat zijn. Vooral de westkust vind ik geweldig, de oostkust een stuk minder.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 13:46

Een vriendin van me is afgelopen zomer naar Corfy geweest, het schijnt daar geweldig te zijn. Details weet ik neit meer.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 20:04

Ik heb geboekt!!! Het is Corfu geworden, Gouvia.

_Eline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 20:43

Wij zijn vorig jaar naar Corfu geweest. Lachen Het was wel leuk! Wij zaten bij Dasia, wat dicht bij Gouvia ligt. Corfu is wel aan te raden, erg mooi eiland met mooie natuur ook.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 22:32

Collega van me gaat naar Corfu Lachen Die heeft dr iig veel zin in!