Wat moet je absoluut hebben gezien in Tenerife

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zilion

Wat moet je absoluut hebben gezien in Tenerife

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 23:25

JAAAA!!! Over 3 weken is het zover. Go jij! Go jij!
Dan ga ik met mijn vriend, Lovers schoonouders, Scoonzusje Zwager en neefje naar Tenerife.
We worden lekker getrakteerd door mijn Schoonouders. Wat een schatten van mensen. OK dan!

Maar hun zijn er allemaal al een keertje geweest behalve mijn neefje (is 1 jaar oud Haha! )

Wat moet ik absoluut gaan bekijken of gaan zien???? Wow!

Ben erg benieuwd

Cassidy

Re: Wat moet je absoluut hebben gezien in Tenerife

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:28

Waar zitten jullie? En hebben jullie vervoer? Wat ik je zou willen adviseren is een bezoekje aan El Teide, en voor de rest wat rondtoeren...

Wij zaten een aantal jaren geleden bij Los Gigantes, en hebben van daaruit het hele eiland gedaan. Heel opvallen dat een kant hartstikke groen is en de andere kant heel droog en meer woestijnachtig. We hebben ook een dagje Santa Cruz gedaan, voor de rest heb je het daar dan toch wel snel gezien.

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 23:31

Hihihi Was ik vergeten te vermelden. We zitten in Adeje.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:36

Dat ligt toch redelijk in de buurt van Playa de las America's. Hebben jullie een auto tot jullie beschikking, of de mogelijkheid om er een te huren?

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 23:42

Ik denk dat we geregeld met een taxi gaan. We zijn met 7 personen dus dat wordt ook een probleem denk ik. Maar ik denk dat mijn vriend en ik ook wel samen wat gaan ondernemen.

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:45

El Teidi is een aanrader, echt doen! Een toer rond het eiland ook, we hebben dat als georganiseerde trip gedaan. Prachtig. Wat ik ook heel mooi vond was het dierenpark in het zuiden, Las Aguilas oid geloof ik (even uit mijn hoofd). Mooie verblijven, dieren zagen er goed uit en als omheining op veel plekken speciaal, niet reflecterend glas.
Bananenfarm is ook erg leuk om te zien... De échte stranden, dus de zwarte vulkaanzandstranden... Ook prachtig.

Ik ga eens nadenken wat we allemaal nog meer bezocht hebben tijdens onze vakanties Lachen

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 23:47

Graag ben erg benieuwd. Willen natuurlijk wel mee kunnen praten. Zal de foto's er ook op zetten zodra we terug zijn enzo

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:53

Reken er alleen op dat de Teide heel vaak in de wolken ligt, toen wij er waren kon je de kabelbaan naar de krater niet gebruiken. Wel heel apart als je naar de Teide rijdt en door de wolken heen moet, en de plekken van de lavastroom van de laatste uitbarsting ziet. Vond het zelf een beetje creepy dat je op een nog steeds actieve vulkaan zit. En alles, maar dan ook alles wat je daar kunt kopen wordt geimporteerd.

Als je zin hebt in een ritje met een kameel kun je dat ook doen, paarden heb ik daar niet zo heel veel gezien. En als je bedenkt dat er vroeger piraten hebben gezeten, kun je je fantasie helemaal de vrije loop laten .....

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 23:57

Geweldig. Toen wij 3 jaar geleden naar Italie reden zijn we om 7 uur 's morgens door oostenrijk gereden. Daar reden we letterlijk met ons hoofd in de wolken. Ook erg apart.

Kameelrijden is denk ik ook wel lachen hihi

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:07

We zijn die kabelbaan niet opgeweest (geen enkele keer), het is daar iedere keer zo druk... Lijkt me wel nog eens leuk om te doen Ja

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 00:09

Gelukkig gaan we ook buiten het seizoen. We vertrekken op 19 maart. Er is dan zover ik weet nergens vakantie ofzo in NL

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 00:10

Na, wij dus ook niet. We hebben geen kids dus wij gingen altijd eins september/begin oktober. Het zijn helaas niet alleen Nederlanders die er naar toe gaan Knipoog

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 00:21

Sylvia schreef:
Na, wij dus ook niet. We hebben geen kids dus wij gingen altijd eins september/begin oktober. Het zijn helaas niet alleen Nederlanders die er naar toe gaan Knipoog

ECHT NIET??? Knipoog

Nee dat snap ik. Ach we zien wel. Ik maak gewoon een lijstje van wat iedereen opnoemt en dan zal ik dat eens voorleggen aan de schoonfamilie

blackpegasus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 17:31

wij zijn vorig jaar september geweest. wij vonden het junglepark echt de moeite waard om te zien. er zijn meer leuke parken, maar die zijn wel heel erg duur en junglepark was 20 euro p.p. (incl bus heen en terug)

Zilion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-07 22:15

We huren waarschijnlijk 1 of 2 dagen een auto maar we zijn met zijn 7en dus dat wordt lastig, maar we gaan waarschijnlijk wel een keer met zijn 2en ofzo op pad