We hebben besloten nog niets te boeken, mijn tante is erg ziek en ik wil niet het risico lopen dat ik op het laatste moment m'n reis moet cancellen omdat ze overleden is

We gaan er natuurlijk wel van uit dat we lekker weg gaan, en ik ben toch al een beetje rond aan het kijken

Afhankelijk van het weer in Europa en waar we zin in hebben, wordt het een last-minute of gaan we lekker kamperen in Europa.
Beide opties trekken me wel, zoals ik al zei: met 30graden in Europa hoef ik niet zonodig te vliegen

Maar als ik zo rondkijk op internet, zie ik zóveel bestemmingen waar ik nog wel eens heen zou willen.
We hebben het al over de Canarische Eilanden gehad, Griekenland. Geen massatoerisme voor mij in ieder geval, uitgaan hoeft voor mij ook niet zo: ik ga liever saampjes uit eten en lekker de omgeving bekijken

Wat rondreizen in Europa betreft, dat zie ik ook wel zitten. Hij heeft een auto, ik tegen die tijd m'n rijbewijs, dus lekker rondtouren lijkt me geweldig! Tentje mee, klein gasflesje, luchtbedjes en ik vermaak me evengoed

Bovendien is het een stuk goedkoper, en heeft Europa ook nog zoveel mooie plekjes, ik wil graag naar het Zuiden van Duitsland, nog een keer door Oostenrijk en Zwitserland, evt stukje Frankrijk

Ik ben dus al lekker aan het fantaseren geslagen, ook al is het nog even weg

Wie heeft er bestemmingen die écht aan te raden zijn, zoveel vliegvakanties als in Europa?
En wie beslist er ook pas op het laatste moment wat hij/zij gaat doen?