groepsreizen voor jongeren; iemand ervaring?!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nanouschka_w

groepsreizen voor jongeren; iemand ervaring?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 21:28

ik heb nog geen idee wat ik deze zomer wil gaan doen, maar iemand bracht me op het idee van groepsreizen voor jongeren Knipoog
nou lijkt me dat opzich wel een goed plan, omdat ik al heel lang naar Rome wil (voor de cultuur Clown ) maar er niemand uit mijn directe omgeving mee wil...

mijn vraag is dus: heeft er iemand ervaring met groepsreizen voor jongeren (ik wil niet tussen bejaarden zitten;)) en/ of heeft iemand ervaring met groepsreizen voor jongeren naar Rome

ik hoop op véél reacties Tong uitsteken

Sylvia

Re: groepsreizen voor jongeren; iemand ervaring?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:42

Vinea heeft - mijn inziens - leuke reizen. Ben er 2 of 3 keer mee op stap geweest, waren hele leuke vakanties. De reizen zijn ingedeeld in leeftijdsgroepen en in 'soort vakanties', je bent dus altijd op stap met mensen van je eigen leeftijd. Wat ik toen heb gezien op de ruitervakanties was het over het algemeen goed geregeld ed.

Of ze ook naar Rome gaan weet ik niet, dan zou je even op de site moeten kijken. Of Vientje pb'en, die doet al een paar jaar in Nederland ruitervakanties begeleiden dus die zal je ook wel het één en ander kunnen vertellen.

Succes!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:20

-> BI

Nanouschka_w

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 22:22

okay, dankjewel ik ga even op de site kijken Haha!

Gwenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 22:58

Ik ben ook wel benieuwd naar mensen met ervaringen hiermee. Ik blijf dit topic even volgen.

Nanouschka_w

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 19:43

Sylvia schreef:
Vinea heeft - mijn inziens - leuke reizen. Ben er 2 of 3 keer mee op stap geweest, waren hele leuke vakanties. De reizen zijn ingedeeld in leeftijdsgroepen en in 'soort vakanties', je bent dus altijd op stap met mensen van je eigen leeftijd. Wat ik toen heb gezien op de ruitervakanties was het over het algemeen goed geregeld ed.

Of ze ook naar Rome gaan weet ik niet, dan zou je even op de site moeten kijken. Of Vientje pb'en, die doet al een paar jaar in Nederland ruitervakanties begeleiden dus die zal je ook wel het één en ander kunnen vertellen.

Succes!

ik heb even gekeken, maar Vinea is voor jongere 'jongeren' ik zelf ben net 20, dus ik dacht meer aan jongeren van 18 - 30 (het is wel een bestaande doelgroep... echt waar Schijnheilig )

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:02

Vinea heeft geloof ik tot 21 of 23 of zo? 20 is geen jongere meer Tong uitsteken

Nanouschka_w

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 16:33

Sylvia schreef:
Vinea heeft geloof ik tot 21 of 23 of zo? 20 is geen jongere meer Tong uitsteken

okay ik ga nog een keer kijken Knipoog
heeft iemand ook ervaringen met andere organisaties?!