Wereldreizen/werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Wereldreizen/werken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-07 23:41

Ik wil volgend jaar graag gaan reizen en werken, en omdat ik niet weet waar ik het liefst heen wil lijkt het mij leuk om een paar maanden naar elke bestemming te gaan, dus een paar maanden Australië, paar maanden Amerika, paar maanden Afrika, paar maanden Azië. Ik heb verder niet echt speciale landen waar ik heen wil. Wie heeft ervaring met werken/reizen in deze werelddelen en heeft tips/dingen om rekening mee te houden? Wat zijn de beste seizoenen, waar heb je visa nodig, prijs tickets, etc? Ik zit nog niet zover in het proces dus alle informatie/ervaringen zijn welkom!

Goof

Re: Wereldreizen/werken

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 15:34

Wat betreft visa, inentingen en ticketprijzen en dergelijke is het misschien een heel stuk handiger om eerst te verzinnen waarheen je wilt.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 19:03

Euhm sja... Vork Rijtje landen die me erg mooi lijken:
Indonesië
India
Australië
Nieuw-Zeeland
Zuid-Afrika
VS/Canada
IJsland
Hongarije

cooky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 19:56

ik denk dat het beter zou zijn moest je er eerst een aantal bestemmingen uitpikken, en daarbij wat info opzoeken (google'en) ivm hoe en wat je daar kan werken.
want dit is wel héél algemeen...
het klinkt wel mooi maar simpel is het niet. begin met zoveel mogelijk informatie op te zoeken. volgens mij heb je voor elk land buiten de EU een visum nodig. en erg goedkoop is het niet om van het ene land/werelddeel naar het andere te reizen.

magicunicorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:03

voor visa (kosten e.d.) moet je zijn op www.visumdienst.nl staat heel veel informatie op.
Voor inentingen kan je kijken of de verschillende sites waaronder die van de GGD.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:11

Oke bedankt voor de tips Lachen