Vakantie Denemarken - zoeken vanaf welke site?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HorseGurl13

Vakantie Denemarken - zoeken vanaf welke site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 15:49

Ten eerste weet ik niet zeker of het hier hoort, maar zou eigenlijk ook niet weten waaranders Knipoog

Het is de bedoeling dat we dit jaar op vakantie gaan naar jawel Denemarken Clown Vorig jaar zijn we ook naar het buitenland geweest en hebben het ook opgezocht via Internet (niet helemaal ook via dat geboekt.) We hebben al wat rond gezocht maar een echt goede site/plek nog niet gevonden...

Bij deze dus de vraag of iemand een goede site weet met vakanties naar Denemarken
- Het mag geen camping met alleen tenten zijn, het is de bedoeling om in een stacarvan/chalet/huisje oid. Dus niet tenten! Knipoog
- Het moet een beetje een "kindvriendelijke" camping zijn.

Alvast bedankt!

[btw: Liefst Denemarken maar als je een leuke camping/vakantie naar Duitsland weet mag je die ook plaatsen]

Blon_D

Re: Vakantie Denemarken - zoeken vanaf welke site?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:15

Wij zijn al een aantal jaar op vakantie in door scandinavie.. romo vond ik een erg leuke camping omdayt er een alternatief pretpark achtig idee bij zit met zwembad etc.. ook hebben ze een soort manege gebeuren dat stranditten over t strand geeft.. heel erg gaaf echt n aanrader.. met ijslanders heb ik zelf gedaan en ga het zeker nog eens over doen Haha!

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 16:18

lorie schreef:
Wij zijn al een aantal jaar op vakantie in door scandinavie.. romo vond ik een erg leuke camping omdayt er een alternatief pretpark achtig idee bij zit met zwembad etc.. ook hebben ze een soort manege gebeuren dat stranditten over t strand geeft.. heel erg gaaf echt n aanrader.. met ijslanders heb ik zelf gedaan en ga het zeker nog eens over doen Haha!

Gaaf! Heeft die camping een site misschien? Haha!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:22

hmm.. klinkt leuk! maar in welk land is dat precies? en een site misschien? want wij gaan misschien ook naar die omgeving.

Sterre_Nova

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:24

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:39

http://www.kommandoergaarden.dk/islaend ... de&side=41 daar staat de link van het ijslander centrum.. Overigens enige rijervaring met kleine crossende ponys is prettig Haha! want als je niet van hard houd moet je dat wel aangeven!

Ik vind het geweldig om op volle toeren over t strand te crossen die paarden en de begleiding ook maar niet iedereen die mee gaat stelt het op prijs Haha!

Blon_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:40

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:48

Gaat dit even volgen. Wij gaan ook naar Denemarken maar weten niet precies waarheen.

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:51

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 16:53

in Denemarken zijn (bijna) alle campings aangesloten bij één vereniging. Zij brengen elk jaar een boekje uit dat je bij elke campingwinkel is te vinden. Achterin staan daar dan kruisjes met alle eigenschappen, van de omgeving tot het sanitair. de campings krijgen ook sterren via dat systeem.
Geen idee of ze via internet te downloaden zijn maar dat is in ieder geval de beste bron die je kan hebben volgens mij. Dus anders in Denemarken de eerste de beste camping oplopen en dat boekje pakken.
Weet je al in welk deel/op welk eiland je wil zitten?
Veel plezier, Denemarken is echt een heerlijk land!

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 17:40

Liever niet naar een eiland Knipoog (had ik er even bij moeten zetten, sorry) Het hoeft ook niet persé iets met paarden te zijn, maar dat maakt niet uit Knipoog En Silviabol bedankt voor de tip! Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 18:10

LZP --> BI

Rivjenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:37