Mijn Trip naar maleisie...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

winnythepooh

Mijn Trip naar maleisie...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 16:45

Ik was nooit zo gecharmeerd van de landen zoals Maleisie en Thailand enzo.. maar toen ik er een tijdje geleden naar toe moest voor mijn werk ( heel vervelend trouwens Knipoog ) was ik meteen verkocht het land en de mensen zijn zo verschillend vergeleken met ons.. ik ben zo anders gaan denken over de wijze van leven hier.. Als ik die mensies van daar weer voor me haalt dan zijn wij echt een egoistisch land eigenlijk.. we maken ruzie om de stomste dingen terwijl die mensen daar alles zo respecteren... het heeft echt m'n ogen doen openen... Ik zal hieronder een paar foto's neer zetten als je er meer wilt zien moet je maar ffies naar mijn site gaan....( ben nog wel bezig met de site dus nog niet alles staat er op... Knipoog

Zijn er nog meer mensen al eens naar Maleisie geweest ?

Dit is het WTC van Maleisie je mag hier als bezoeker niet veder dan de brug die je tussen de twee gebouwen ziet staan, als je dit wel wilt moet je eerst toestemming vragen aan de Burgemeester om boven de brug te komen.
Afbeelding

Dit ben ik voor het WTC
Afbeelding

DenisSjje

Re: Mijn Trip naar maleisie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 21:31

leuke foto's

winnythepooh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 23:03

Thanx Haha!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 23:06

Wow wat een ervaring zeg Bloos! echt mooi lijkt me dat om er heen te gaan Lachen
Leuke fotos ook

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:22

Ik ben 3 jaar geleden ook in Kuala Lumpur geweest. 3 dagen maar hoor, als tussenstop terug naar huis vanaf Australie.

Ik vond het er errug druk in vergelijking met Australie maar wel een hele leuke ervaring om in ieder geval een klein beetje van Azie mee te pakken. Heb ongeveer dezelfde foto's op dezelfde plek gemaakt... zoals waarschijnlijk iedere toerist.
Vond de mensen erg grappig en voelde mijzelf errug groot tussen hen, (ben zelf maar 1.60....) en het shoppen was er geweldig. Heel veel kleine maatjes... veel beter als in NL. Kan me mijn zere voeten van het vele lopen nog goed herinneren....

Wil volgend jaar weer naar Azie maar dan Vietnam/Cambotja.

Marrepar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 15:25

Ziet er gaaf uit! Haha!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 19:54

Gaaf zeg, ik wil ook nog eens naar Maleisië Lachen

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 17:53

Mooi gebouw hè? Ik ben benieuwd hoe die constructie is van die loopbrug. De gebouwen moeten namelijk wel kunnen bewegen (ivm de wind)..