Wij zijn vorrig jaar naar Gumbet geweest, in Turkije, goed en goedkoop, een dagtripje kost ronde 15 euro....En er is heel veel te zien, zon zee en strand. Hotel heette Park im palas, half pension hadden we, goed eten hotel was als het ware in appartementjes opgebouwd in een hele mooie tuin. Vakantie beoordelingen over dat hotel liegen er niet om;
Alleen zijn we 2 jaar geleden al naar Turkije geweest. Opzich zou ik wel een ander land willen zien. Maar we waren in Antalla, dus mss is het wel een ander stuk land.
als ik voor een relax vakantie kies ga ik lekker met mijn vriend in de auto naar Oostenrijk, heerlijk van de bergen genieten, leuke dingen doen en vooral relaxen.......en je komt heerlijk uitgerust thuis, want van die berglucht slaap je echt heerlijk!
ja in de zomer, ga zelf eind augustus.... zijn 2 jaar terug in Tirol geweest, is erg mooi daar, en rustig, is genoeg te doen, maar kan er ook lekker nixen. heb ook in de sneeuw gelopen, is wel gaaf in je korte broek......dus je kan alle kanten op!
wij hadden een apartement, kun je evt zelf koken, of lekker uit eten, net waar je zelf zin in hebt. je kan daar leuke stadjes bezoeken, rodelen, wandelen, paardrijden, zwemmen, vanalles. Wij zaten in Ehrwald, vrij rustig, maar wel een leuk stadje met veel uitvals mogelijkheden.
Opzich trekt in de eerste instantie zon zee en strand ons het meeste. Maar dat is wss omdat dat in onze ogen relaxed is. Naar de bergen kan natuurlijk ook erg relaxed zijn. Gezonde buitenlucht !!