Goedkope vliegtickets bali / costa rica

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Elise

Goedkope vliegtickets bali / costa rica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 15:16

Hoi,

Ben me met mijn vriend aan het orienteren voor een vakantie naar Bali/Lombok of Costa Rica voor aankomende zomer. Helaas wel in de duurste periode (tussen 20 juli en de 4 weken daarna), maar dat kan niet anders.
Liefst zouden we op eigen houtje gaan. Dan kan je lekker avontuurlijk daar je eigen plan trekken. Maar het nadeel is, het verblijf daar is niet duur, maar de vliegtickets wel zoals ik het nu kan vinden Huilen
Een groepsreis kan ook erg leuk zijn maar hangt dan weer van de groep af, maar de prijs is in verhouding dan wel lager, omdat door hun al vroeg tickets zijn ingekocht waarschijnlijk.

Jullie enig idee waar nog enigzins betaalbare tickets te vinden zijn voor 1 van deze gebieden? Hoeft niet persee vanaf Amsterdam te zijn en een stop in Honkong/ singapore zou ook leuk zijn Knipoog Maar geen must... Ik kan het echt niet vinden Boos!

En andere tips en ervaringen over reizen in deze landen???

Elise

Re: Goedkope vliegtickets bali / costa rica

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 10:25

Hmm blijkbaar toch lastig... niemand ervaring met deze landen!?

Ojasper

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 20:00

Laat het uitzoeken door een reisbureau... die weten vast wel iets te vinden!

Sylhouet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:11

Tip in geval van Costa Rica: boek je ticket via de duitse site van martinair, dat is dus martinair.de ipv martinair.nl.

Scheelt al gauw paar honderd euro p.p. (!) en het is exact dezelfde vlucht vanuit Amsterdam.

Kijk anders even op het prikbord van Costa Rica:
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=843 ... =20113&a=2

Daar staan een heleboel topics over boeken via martinair.de op,
onder andere:
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=843 ... 11&t=20111

en een eindje terug staan er nog veel meer!

't Is vrij simpel en je krijgt de tickets gewoon via e-mail Knipoog !

SUCCES !

Virginie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:13

toevallig, we gaan de eerste twee weken van juli naar Bali.

euh, het is met elf personen( zus, tantes, nonkels, nichtjes, en neefjes) en m'n nonkel heeft alles zelf uitgezocht, vliegticketen, hotels en bezoeken.

vliegtuigticketten: ik betaal ze niet(ben 14), m'n ouders doen dat, maar als ze boos op me zijn laten ze nu steeds vallen:" en we betalen zo'n dure vliegreis voor jullie" dus ze zijn echt wel heel duur( rond de 900 heen en terug)

hotels zijn ook op eigen houtje geboekt, meer de rondreis tussen de hotels hebben we hulp gehaald bij indo-tours. Wij beslissen wat we zien wanneer, zij zorgen voor twee minibussen, toegangsticketten voor tempels,snorkel gerief...

Virginie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 19:41

oja we vliegen van brussel naar frankfurt, naar singapore, naar bali

Lorenz1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 01:31

Ik ben in Costa Rica geweest, 2 maanden. Vliegticket is idd wel duur, heb met martinair gevlogen. Het rondreizen daar is erg goedkoop, tenminste, ik heb in hostels enzo geslapen.
Voor meer info daarover mag je me pben Lachen

klaziena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:25

Ik ben van de zomer 4 weken naar Maleisie en Bali geweest! Vind alleen 4 weken voor Bali wel erg lang hoor.. T is daar wel geweldig hoor, als je meer wil weten hoor ik het wel!
Ik ben toen met KLM via Kuala Lumpur gegaan.. maar ik had eigelijk alleen een retour naar KL en daar een retourtje Bali geboekt.. Dus als je graag eerst naar Singapore wil kan je misschien ook dat los boeken!

klaziena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 17:26

Oja ik heb een aantal keren via D reizen ( gewoon op internet ) losse tickets geboekt, was het goedkoopste wat ik kon vinden!! En voor tickets daar, airasia.com! succes

Quatrohorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:57

Mischien heeft http://www.condor.com wel een leuk prijsje die zoekt de goedkoopste tickets naar allerlij bestemmingen op Knipoog

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 17:48

Ik weet natuurlijk niet wat jij goedkoop vindt, maar voor beide bestemmingen zal het je niet gaan lukken om onder de 650 euro een ticket te vinden.
Mijn tickets voor Maleisie (ben daar 2 x geweest) heb ik geboekt via cheaptickets.nl. Wij hebben toen een reis van Amsterdam naar Singapore genomen en zijn vanaf Singapore met de taxi naar Maleisie gegaan (dat kost daar 3x niks). Het verschil in ticketprijs tussen Singapore en KL was aanzienlijk, dat scheelde echt minimaal 100 euro en vanaf Singapore (wat trouwens een fantastische stad is!), zit je binnen een half uur in Maleisie.
Dit jaar ga ik naar Costa Rica. Onze tickets waren 680 euro (A'dam-San Jose, via Orlando). Eerst geprobeerd via cheaptickets en World Ticket Centre en dat soort sites, maar het bleek goedkoper om het direct via Martinair te boeken, scheelde ook weer bijna 100 euro.
Ik zou toch ook weer niet voor de allergoedkoopste maatschappij gaan. Je moet er wel rekening mee houden dat je minimaal 14 uur in het vliegtuig zit en dan is een beetje comfort wel fijn. Ik ben dus 1 x realtief goedkoop (500 euro) met de KLM naar Singapore gevlogen en dat vond ik een ramp. Weinig ruimte, overvol vliegtuig, slechte service aan boord en het eten was verschrikkelijk. Dan betaal ik liever iets meer voor een beetje meer luxe. Qantas is een hele goede maatschappij met betaalbare vliegtickets...
Gewoon goed zoeken op internet en direct bij de maatschappij zelf boeken (via internet) loont de moeite. Ook schijn je veel geld te kunnen besparen door vanaf Brussel te vertrekken, maar dat vind ik zelf geen optie (kost me te veel moeite om daar te komen Bloos )