Iemand weleens in een camper door Amerika gereisd ??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

radje

Iemand weleens in een camper door Amerika gereisd ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-07 23:33

Wij willen graag een camper huren in Amerika, heeft iemand hier ervaringen mee??

risje

Re: Iemand weleens in een camper door Amerika gereisd ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:01

Heb er zelf geen ervaring mee, maar ben wel 2x in amerika geweest. Heb er toen ook diverse amerikanen leren kennen.
Die zeiden al als je een keer door het land wil trekken kun je dit beter met een grote huurauto (bijvoorbeeld chevy blazer) doen dan met een camper.

Zeker als je ook steden wil bezoeken is het parkeren met een camper erg lastig en bovendien mag je ook niet overal staan.
Daarnaast vond ik zelf ook wel een sterk argument dat toch overal hotels en motels zijn.

Wil zelf ook ooit nog eens een dergelijke tocht maken. Voorheen dacht ik altijd met de camper, lekker je eigen plekkie bij je enzo. Maar nadat ik er dus twee-maal geweest ben denk ik dat ik toch maar voor de auto ga wannee rhet zover is;-)

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:06

wij zijn 7 jaar geleden met een auto door amerika getrokken en inhotels en bij een oude studie vriend van mn pa geslapen. helemaal geweldig. hadden trouwens een gewone normale 5 pers auto(dacht dat het een ford was) en waren met zn 3en rest van de auto lag vol met spullen.
hadden ook een tentje bij af en toe zochten we een camping op en sliepen we daar(waren alleen slaapzak vergeten:P) ook hadden wij als voordeel dat mn zu en ik midnerjarig warend u gratis in de hotel kamers mochten verblivjen alleen ons pa hoefde te betalen.dus ben je niet zo heel duur uit voor een slaapplaats.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:48

Ja, helemaal geweldig, wij zijn ongeveer 2 weken door Amerika (Californie) getrokken met de camper en is echt megagaaf! Echt aan te raden!

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 23:55

mijn ouders en broertje gaan van de zomer met de camper door Amerika trekken, 3 weken lang. Zelf ga ik niet mee, omdat ik 3 weken van huis niet fijn vind, paardje 3 weken alleen, vriend alleen, hond 'alleen'. Jammer, maar helaas zo lang wil ik niet weg blijven, ookal zou het wel een mooie ervaring zijn.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 09:48

jaggie schreef:
mijn ouders en broertje gaan van de zomer met de camper door Amerika trekken, 3 weken lang. Zelf ga ik niet mee, omdat ik 3 weken van huis niet fijn vind, paardje 3 weken alleen, vriend alleen, hond 'alleen'. Jammer, maar helaas zo lang wil ik niet weg blijven, ookal zou het wel een mooie ervaring zijn.

Zou je echt niet meegaan?
En waar gaat je familie naartoe, welk gedeelte (staat)?
Ik durf eigenlijk bijna met 100% zekerheid te zeggen dat je het schitterend zult vinden! Echt waar! Je moet het gewoon gezien hebben! Haha!

Denk er nog eens overna, voor mij is het nu 13 jaar geleden en ik heb het er nog steeds over en kijk terug op een geweldige vakantie met (voor mij) de mooiste plekken in de wereld!

radje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-07 13:42

Bedankt voor jullie reacties, heb er nu nog meer zin in gekregen.
Misschien is een auto en een tentje idd wel leuker.
van de week maar ff langs het reisbureau om info te vragen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-07 14:06

Een auto en tentje!? Joh, er is zat plek om je camper overal neer te knallen, it's America! Hihi! Camper is veel gezelliger en praktischer (vind ik). Je hoeft nergens naartoe terug te gaan, je motel bijvoorbeeld.
Wij hebben in de woestijn gestaan met de camper en toen ik in de ochtend wakker werd stonden er een paar coyote's bij de camper, geweldig gewoon!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 13:16

Wij huren gewoon een auto en nemen altijd een tentje mee en als we niet op een camping willen staan gaan we in een motel lekker douchen en relaxen, nadeel met een camper is dat als je iets wilt gaan bekijken, je altijd je onderkomen mee moet nemen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:11

Wij hebben daar geen hinder aan ondervonden dat het lastig is met de camper en we kwamen overal waar we wilden komen.
Je hebt alles juist steeds bij je, heel handig!

Spikers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 14:46

Dat vind ik dus irritant m'n hele hebben en houden meeslepen. Bloos

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:43

Oh, ik vind het heel relaxed! Hihi!