Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jordy schreef:We zijn ook met een zeilboot mee geweest naar een eilandje,was best leuk totdat mijn vader en mijn broer opgepakt werden door de politie voor wildplassen..staat een week celstraf op!! Pas dus op met dingen die hier in NL wel mogen of waar je in NL een boete voor krijgt.Daar kan je zo een week de cel in.Politie is er erg corrupt,wij hebben mijn vader en broer dus vrij gekocht.
Daantje1981 schreef:Jordy schreef:We zijn ook met een zeilboot mee geweest naar een eilandje,was best leuk totdat mijn vader en mijn broer opgepakt werden door de politie voor wildplassen..staat een week celstraf op!! Pas dus op met dingen die hier in NL wel mogen of waar je in NL een boete voor krijgt.Daar kan je zo een week de cel in.Politie is er erg corrupt,wij hebben mijn vader en broer dus vrij gekocht.
Klinkt wel negatief, dat de politie corrupt is. Mijn ervaringen zijn namelijk helemaal niet zo in mexico. Ik ben er al een aantal keer geweest, alleen bij een ander gedeelte. Wildplassen mag gewoon niet, in mexico niet en in Nederland niet. Dat lijkt me vrij logisch. Mexicanen zijn trost op hun land en houden niet van vervuiling van de natuur. Want zo zien hun dat.
Mensen zijn aller vriendelijkst en als je moet plassen kan je bijna overal terecht voor een wc.
Ik vind Mexico een heel mooi land met een hele mooie natuur. Door armoede moet je heen kijken. Dat vind je in elk land, het enige verschil is dat het in Mexico zichtbaar is. Mensen zijn daarin tegen wel heel gelukkig.