Morgen; stormweer -> vliegen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Apollo

Morgen; stormweer -> vliegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:42

Ik vertrek morgen voor een aantal maanden naar Noorwegen om daar op een ijslanderfarm te werken. Ik heb er al ontzettend naar uitgekeken en morgen is het eindelijk zover; om 11:10 uur vertrekt mijn vliegtuig (GermanWings) vanuit Keulen/Bonn Airport naar Oslo. Maar nu hoor ik dat het morgen stormachtig weer wordt..en nu ben ik natuurlijk als de dood dat dadelijk mijn vlucht wordt geannuleerd en ik alsnog niet kan gaan vanwege het slechte weer.
Dus ik was eigenlijk nieuwsgierig hoe snel men een vlucht annuleerd vanwege stormachtig weer? Weet iemand dat of dat snel gebeurt ofniet? Ik weet dat het in Oslo in ieder geval een stuk mooier weer is dus landen zal verder prima gaan..maar het opstijgen?

tanya89

Re: Morgen; stormweer -> vliegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 21:45

Ik denk dat het wel mee valt Lachen

TessaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 08:56

Je vliegt nog in de ochtend, ze voorspelden het storm voor de middag en avond. Annuleren gebeurd uberhaupt niet snel. Je zult hooguit vertraging hebben. Veel plezier in Noorwegen in ieder geval!

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 08:59

gaat vast goed ! het word in de loop van de middag pas echt stormachtig weer Lachen

heel veel plezier in noorwegen!!

Apollo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 00:04

Ik had een half uur vertraging maar niet door de storm..dus ik ben goed aangekomen! het was hier donderdag prachtig weer! niets van storm gemerkt Haha!

daaf4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:40

Gaaf, hoe is het daar? Lijkt mij ook zóóóó gaaf om te doen!

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 22:42

ik moest donderdag ook vliegen, vanaf schiphol. Ik zou s'ochtends 10 uur vertrekken, maar bij het taxiën reed er een rij bagagekarren tegen het vliegtuig. gevolg: allemaal brandweer en politie erbij, uitstappen en heeeel lang wachten. sávonds half 8 kon ik gelukkig met een ander vliegtuig mee en hoefde dus niet in amsterdam te overnachten, zo als veel anderen (treinen reden ook niet meer)