Rimini?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 21:05

Wie is hier wel eens geweest? Ik sta op het punt om met een vriendin een vakantie te boeken naar rimini van 8 dagen. Wat is er allemaal te doen? Is het mooi? Kan je lekker de zee in? Wat kan ik verwachten van de prijzen? Let me know!

Keukenkast
Berichten: 3150
Geregistreerd: 26-12-04

Re: Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 12:36

Nou vorig jaar ben ik naar Rimini geweest! Vond het echt heel erg tegen vallen. Je hebt geen Boulevard, maar één stuk lange rechte weg met overal dezelfde winkeltjes. Eigenlijk is het een stinkstad en je hebt geen mooie uitzichten. De zee was gewoon zee, en dat was opzich wel erg lekker! Je kunt in Rimini wel enorm uitgaan, en ook rondom Rimini heen. Dat is ook zeker aan te raden!

Verder vond ik Rimini erg goedkoop en dus zeker aan te raden als low budget!

hallow

Berichten: 1766
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: groningen

Re: Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 12:40

Wij zijn door Rimini gegaan.. was de bedoeling dat we daar gingen staan met de vouwwagen maar het zag er allemaal heel vol uit., dus waren we naar een plaatsje ernaast gegaan.
Maar Rimini zelf vond ik er heel druk uit zien. het uitgaansleven is daar inderdaad fantastisch Ja
Voor de rest valt het qua uitzicht en zee e.d niet zo heel geweldig..

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Re: Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 23:19

Ik ben jaren geleden met mijn ouders naar Rimini geweest vond het niet zo super. Maar het is natuurlijk net wat je wil. Als je alleen wil stappen & zonnen zal het best leuk zijn.

Lorenz1234
Berichten: 334
Geregistreerd: 08-10-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 02:44

Ik ben er geweest toen ik 16 was, met een paar vriendinnen. Het doel: strand, en uitgaan, het was geweldig Haha!.

Olga88

Berichten: 4948
Geregistreerd: 19-01-04

Re: Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 19:12

Ik ga dit jaar naar Rimini..
Maar het is daar dus niet echt duur? Fijn! Haha!

kenso0wlover

Berichten: 768
Geregistreerd: 08-11-04

Re: Rimini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 15:23

Vriendinnen van me zijn er heen geweest vorige zomer, opzich was rimini leuk, en ze hebben een goede vakantie gehad maar ze vonden het uitgaan wel heel erg tegenvallen.