goedkope vakanties...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 19:28

Hey,
Zoals er in de titel al staat ben ik opzoek naar goedkope vakantie plekjes... (voor 1 of 1.5 week)

Het moet eigenlijk niet al te duur zijn omdat ik aan het eind van de zomer voor stage naar Australie ga, maar eigenlijk toch wel even met vakantie wil zoek ik dus iets waar het niet zo duur is...

Dus kom maar op met de suggesties... Pling

groetjes

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:31

gewoon; kamperen in frankrijk! zoek dan de iets minder toeristische (boeren)campings op.

Annash
Blogger

Berichten: 26529
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:35

Last minutes goed in de gaten houden - dat is echt een geweldige optie!

Meryl

Berichten: 2435
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Tolbert

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 19:37

Het is ook maar net hoe duur je het zelf maakt Knipoog Gewoon even reisbureau binnen stappen en googelen

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 20:07

nog meer mensen tips ?

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:07

Kamperen idd, in grote steden zijn vaak ook wel goedkope hotels te vinden. Ik weet niet wat jij duur/goedkoop vind?

Ook ligt het er nog aan waar je heen wil, in sommige landen is eten enz. ook wat duurder, dat kan op een week toch aardig wat schelen Ja

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-07 20:10

We hebben nog niet echt een land ofzo gekozen, en dat maakt ons op zich ook niet zoveel uit. We willen gewoon gezellig op vakantie waar het niet te duur is, maar toch gezellig... Tsja waar zat ik aan te denken rond de 100 a 150 (als het nog minder kan is het nog mooier Vork )

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:14

En hoe wil je ernaartoe? 100 a 150 euro is wel weinig voor een week..ik denk dat je dan toch bij kamperen uitkomt. Geen idee wat de prijzen daarvan precies zijn, heb nog nooit gekampeert Bloos

In een hotel ben ik doorgaans toch wel 300 euro kwijt. Zijn dan meestal niet de allergoedkoopste (omdat dat meestal ook niet de beste hotels zijn Knipoog ) maar ik denk eigenlijk niet dat je voor 150 euro een week in een hotel kan zitten, eten en ernaartoe kan reizen.

Maar goed, misschien ook wel hoor, ik zou gewoon even naar het reisbureau gaan idd, en op internet zoeken.

Oh ja, landen als Tsjechië enzo schijnen heel betaalbaar te zijn. Misschien dat je daar wat kan vinden?

Kieffer

Berichten: 5981
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 20:20

Ga op fietstocht en neem een tentje mee? Dan kan je van camping naar camping reizen. Bij veel campings kost het niet zo veel om 1 nachtje je tent neer te zetten. Je moet dan wel een goede fiets hebben...
Je hebt zo wel een actieve vakantie en je ziet een hoop Lachen

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 22:02

-> BI

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:46

Salou en Lloret is heel goedkoop. Dan moet je wel in een appartement en met de bus en iets voor het hoogseizoen gaan. Maar dan kan je ckr wat vinden voor 150 euro.

Ir111

Berichten: 11960
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 18:48

Oostblok landen zijn ook lekker goedkoop én hartstikke leuk! Ben onlangs in Tjechie geweest voor een wandelvakantie, prachtige natuur en niet duur.

MarleenM

Berichten: 1857
Geregistreerd: 29-02-04
Woonplaats: Gronau (Duitsland)

Re: goedkope vakanties...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 17:19

steeffie schreef:
En hoe wil je ernaartoe? 100 a 150 euro is wel weinig voor een week..ik denk dat je dan toch bij kamperen uitkomt. Geen idee wat de prijzen daarvan precies zijn, heb nog nooit gekampeert Bloos

In een hotel ben ik doorgaans toch wel 300 euro kwijt. Zijn dan meestal niet de allergoedkoopste (omdat dat meestal ook niet de beste hotels zijn Knipoog ) maar ik denk eigenlijk niet dat je voor 150 euro een week in een hotel kan zitten, eten en ernaartoe kan reizen.

Maar goed, misschien ook wel hoor, ik zou gewoon even naar het reisbureau gaan idd, en op internet zoeken.

Oh ja, landen als Tsjechië enzo schijnen heel betaalbaar te zijn. Misschien dat je daar wat kan vinden?


ik bedoelde wel 100 a 150 zonder (eventuele autokosten) over de vliegkosten tsja dan moet je zo'n all in reisje hebben ofzo...

of stel ik nou van die idiote eisen aan een goedekope vakantie Bloos