Camping, appartement of hotel in Spanje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Camping, appartement of hotel in Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 17:51

Jullie ervaringen hier over! Wat is beter, ook vooral gezien qua kosten.

Plaats en welke accomodatie is nog niet duidelijk, wat betreft de plaats komen we wel uit.

Ik ga liever voor een hotel, vriendin van me voor een camping! Mensen die al eens in Spanje geweest zijn, kunnen die mij vertellen wat de voordelen en nadelen zijn, met daarbij de kosten die zouden kunnen ontstaan? Wat je gemiddeld voor 2 weken aan geld kwijt bent voor de camping?

Zelf ben ik 2 jaar geleden in LIoret de Mar geweest, hotel, vol pension, 2 weken, 535 euro via Solmar Tours. Verder geen overige kosten, die echt voor een verrassing konden zorgen. Het hotel is mij goed bevallen.

Kom maar op met jullie ervaringen en een globale kostenplaatje van dit hele gebeuren genaamd vakantie! Clown

PPPeet

Re: Camping, appartement of hotel in Spanje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:38

Ik ben naar Blanes geweest 2 jaar terug en we zaten oko lekker in een hotel. Eigen douche, wc etc. Ideaal. Het idee dat je in iedereen zijn haren staat te douchen of met je wc-rol onder je arm over de camping moet. Mij niet gezien hoor Haha!

Daarnaast is het echt niet fijn om als het zo bloedheet is in je tent te liggen.

Nee ik hou het toch bij een hotel of appartement Lachen