Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 20:17

Wij (17,21,20 en 22 jaar) willen op vakantie gaan naar Griekenland. Kreta leek mij wel erg leuk alleen sommige prijzen zijn heel hoog.

Met welke organisaties en appartementen hebben jullie goede ervaringen?

Wat wij willen:

Dichtbij strand
Dichtbij het centrum
Uitgaansmogelijkheden (hoeft niet vlakbij te zijn)

Ik zit alle sites af te struinen maar vind het altijd zo eng om zonder ervaringen te boeken.

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:38

Niemand die goede ervaringen heeft? Kan echt niks vinden wat binnen ons budget ligt. Wat een rottijd, het hoogseizoen Scheve mond .

Flippertje

Berichten: 2269
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:46

Heb je niet de mogelijkheid om vlak voor het hoogseizoen te gaan? De prijzen kunnen zo 100 euro per week verschillen. Ik ben vorig jaar naar Chersonissos (Kreta) geweest en dat was echt gigantisch leuk, vooral om te partyen, maar idd wel aardig duur. Wij zijn vorig jaar via gogo-tours gegaan.

nico1982
Berichten: 532
Geregistreerd: 05-11-05

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:49

als je niet zonder ervaring van anderen wilt boeken, kijk dan op www.vakantiereiswijzer.nl op dezed site, kun je bijna alle hotels/appartementen vinden, en hebben gebruikers ervan hun mening gegeven, bint je erniet teveel op vast, nederlanders zetten er natuurlijk eerder hun negatieve ervaring op dan hun positieve.....
ik check zo dus altijd even het hotel wat ik wil boeken, chersonissos is trouwens erg leuk Haha!

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:56

Van de vakantiereiswijzer had ik idd al weleens gehoord, ja! Wij hebben geen mogelijkheid om na of voor het hoogseizoen te gaan. Vanaf 21 juli heeft mijn vriend vakantie en die zit in de bouwvak.

Nibbit

Berichten: 10413
Geregistreerd: 03-06-05

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:57

Chersonissos inderdaad, en daar vlakbij is ook een waterpark als ik me niet vergis. Daar is het erg leuk.

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:59

Ja klopt. Sun beach.

Heeft iemand nog suggesties voor bepaalde appartementen?

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:47

Over Chersonissos heb ik een topic geopend! wil er zelf ook naar toe maar ben er nog niet erg van overtuigd of daar veel te doen is en het niet alleen een uitga en strand vakantieplaats is

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 17:06

C_hristel schreef:
Over Chersonissos heb ik een topic geopend! wil er zelf ook naar toe maar ben er nog niet erg van overtuigd of daar veel te doen is en het niet alleen een uitga en strand vakantieplaats is.


Dat lijkt mij wel. Daarom twijfel ik ook, en of het het geld waard is? Wij gaan gewoon een keertje langd D-reizen (reisbureau) om info te vragen. Ik vind het over internet zo moeilijk.

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 17:09

Maris89: Ja moeilijk he! ik bedoel ze kunne wel alles op een site zetten. Een vriendin heeft Chersonissos al geboekt en ook bij een reisbureau. Ze kreeg echt veel informatie, zelfs over hoe duur het water pretpark koste. Ik denk dat ik Donderdag avond even info ga vragen. Ik ben vorig jaar naar salou geweest en dat vond ik niet zo leuk.. Dusja wil nu echt een leuke vakantie met gezellige terrasjes en af en toe een dagje strand maar ook leuke dingen kunnen doen..

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 17:19

Ja precies dat willen wij ook. Sommige jongeren gaan alleen op vakantie om dik de party'en. Mij lijkt dat ook wel leuk voor een paar dagen maar ik wil ook lekker kunnen eten en wat zien van het land. Misschien ben ik wel een oude muts Nagelbijten / Gniffelen .

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:47

Ik ben dit najaar met mn ouders naar Chersonnisos geweest, dat is op Kreta. Maar dat is echt supergaaf! toen waren er ook nog vrij veel jongeren, je hebt een hele mooie boulevard en leuke (en veel!) uitgaansgelegenheden Ja.

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:50

Maris89 schreef:
Ja precies dat willen wij ook. Sommige jongeren gaan alleen op vakantie om dik de party'en. Mij lijkt dat ook wel leuk voor een paar dagen maar ik wil ook lekker kunnen eten en wat zien van het land. Misschien ben ik wel een oude muts Nagelbijten / Gniffelen .


Dan ben ik ook een ontiegelijk oude muts.. Mr ben er net achter gekomen dat er toch behoorlijk veel leuke dingen te doen zijn!

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:53

ik ben vorig jaar in malia geweest, een dorp ernaast (gaan dit jaar nog een keer) en we zijn een dagje naar chersonissos geweest, maar vind dit zelf veel te druk voor een lekkere vakantie. heel veel mensen, veel disco's, veel jeugd. dit trok me niet erg aan Lachen

borrie01

Berichten: 7714
Geregistreerd: 25-02-06
Woonplaats: heemskerk

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:54

Maris89 schreef:
Ja klopt. Sun beach.

Heeft iemand nog suggesties voor bepaalde appartementen?



Het is starbeach Bloos

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 18:55

Oké.. Over malia hoor ik ook wel goede berichten.. Ga ik ook ckr eens overwegen. Ik ga wel al in juni, misschien dat dat scheeld met de drukte..

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:09

dat denk ik wel, we gaan dit jaar wéér in het hoogseizoen, best jammer. mn vriend kan anders geen vrij krijgen van z'n werk Knipoog

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:10

Oehh jammer wel.. En met welke organisatie gaan jullie ?

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:12

via sunweb en we vliegen met transavia Lachen D-reizen is helemaal niet bevallen, omdat we de vorige keer ruim 7,5 uur vertraging hadden enz enz

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:14

Oké.. en hoeveel betaal jij ongeveer? Ik heb nu bij gogotours een appartement gevonden voor 380 euro voor 2 weken vertrek 1 juni! vond ik echt goedkoop

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 19:58

we zaten voor 12 dagen halfpension in een erg goed hotel gelijk naast het strand. we waren E800,- pp kwijt. we hebben alleen nog broodjes voor overdag verder hoeven kopen. we zaten dan ook echt midden in het hoofdseizoen. als je dan de prijzen gaat vergelijken, dan hebben we onwijs goed gezeten voor erg weinig geld Lachen appartementen zijn inderdaad vaak echt een stuk goedkoper, maar je moet wel rekening houden met boodschappen voor het eten (3x ongeveer per dag) en dat je tegenwoordig ook niets vloeibaars meer mee mag nemen in het vliegtuig. veel dingen zijn dan vaak in een ander land (kreta) niet te koop. daarom dit jaar weer gekozen voor hetzelfde hotel Knipoog

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:05

Kimmm: is niet duur nee! en dat is malia? ik kies ook ckr voor halfpensioen. Voor rond de 16 a 17 euro per dag heb je dat al.. Nou daar kan je nooit zelf ontbijt en avondeten voor maken

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 21:08

Ja is wel jammer dat mijn vriend ook niet anders vrij kan krijgen dan het hoogseizoen. En €800,- vind ik wel duur, ben maar een arm studentje Tong uitsteken .

Kimmm, let je wel op dat je géén eten krijgt in het vliegtuig. En drinken is tegen betaling.

C_hristel
Berichten: 5096
Geregistreerd: 20-06-06

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 21:10

Maar je mag toch wel red bull enzo meenemen en snoepjes? of okal niet

Maris89

Berichten: 6592
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Den Haag

Re: Jongerenvakantie Griekenland, suggesties?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 21:11

Vloeibare dingen zoals shampoo ed. mag toch wel gewoon in je reiskoffer? Scheve mond .