Chersonissos

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

C_hristel

Chersonissos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 17:17

Doei!

Ik zit dus hard te denken waar ik van de zomer naar toe moet op vakantie. Nu leek mijn Chersonissos in Griekenland heel erg leuk. Heb al een leuk hotel gevonden wat aan Star Beach ligt. Maar ik kan niet zo heel veel vinden over het centrum, wat kan ik daar van verwachten? Is dat echt een centrum maar je ook gezellig kan winkelen? En wat is er allemaal nog meer te doen? Ik wil namelijk niet elke dag alleen naar het strand gaan en s'avonds uit.. Gewoon wat variatie Bloos En dat Star Beach, is dat een soort waterpretpark ofzo?

Naja iedereen die er wel eens is geweest brand maar los Haha!

borrie01

Re: Chersonissos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 17:19

C_hristel schreef:
Doei!

Ik zit dus hard te denken waar ik van de zomer naar toe moet op vakantie. Nu leek mijn Chersonissos in Griekenland heel erg leuk. Heb al een leuk hotel gevonden wat aan Star Beach ligt. Maar ik kan niet zo heel veel vinden over het centrum, wat kan ik daar van verwachten? Is dat echt een centrum maar je ook gezellig kan winkelen? En wat is er allemaal nog meer te doen? Ik wil namelijk niet elke dag alleen naar het strand gaan en s'avonds uit.. Gewoon wat variatie Bloos En dat Star Beach, is dat een soort waterpretpark ofzo?

Naja iedereen die er wel eens is geweest brand maar los Haha!

De hoofdstraat van chersonissos is 1 grote winkelstraat. ik ben er 2 jaar achter elkaar geweest en kwam met meer kleding terug als dat ik heen ging. Ze hebben veel leuke griekse restaurantjes die zijn aan te raden zijn een stuk goedkoper. Je zit wel aan de andere kant van de hoofdstraat bij starbeach. het uitgaansgedeelte ligt aan het andere eind. het is ruim een half uur lopen. maar met de taxi. die 5 euro kost ben je er zo.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 17:29

borrie01: cool Lachen.. en de kleren zijn niet zo ontiegelijk duur? En zijn het ook niet alleen maar van die buitenlanders die met goedkope troep staan (was in salou zo). Maar ik heb horen zeggen dat je het beste bij Star Beach kan zitten maar dat is dus niet zo? En wat zijn die kiezel strandjes dan voor iets? is dat wel gewoon leuk om voor naar het strand te gaan of moet je dan echt naar Star Beach of dat andere? (was nog een strand maar weet de naam niet meer)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 17:36

Ik zat ook bij starbeach. is wel heel makkelijk. alleen het uitgaan is wat verder weg.
Aanrader er is een soort kleine manege bij starbeach. Je kunt bij hun een avondrit door de bergen boeken. heel gaaf!!!!!!!
Er zitten verschillende soorten winkels. er is ook een replay winkel. echt troep winkels valt wel mee ja het zijn een hoop souvenir winkels maar hele veel daarvan verkopen ook leuke kleding. Ik heb er 2 jaar geleden een nep skapapolo gekocht en die is nu nog mooi.

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 19:11

ik ga ook van de zomer naar chersonissos. begin juli. ik weet niet wat ik er kan van verwachten

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 20:59

borrie01: wouww!! die manege lijkt me echt cooll.. En die replay winkel is ook gewoon te betalen enzo? Ik vind wel dat de hotels ontiegelijk duur zijn. Ik zag er eentje bij Star Beach en dat was 789 euro voor een weekje..

Miekelover: moet je even dit topic in de gaten houden, miss dat er nog meer mensen leuke info voor ons hebben Haha!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 21:02

en vooral naar 't hof van holland gaan. Is een hele gezellige nederlandse kroeg

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 23:00

Oehh leuk man... ik krijg er egt zin in als ik dit allemaal hoor.. echt bedankt voor de info borrie01 heb er veel aan!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:26

als ik jou dit allemaal zo vertel komt het vakantiegevoel weer helemaal boven.

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 12:03

Ik ben vorig jaar naar Chersonissos geweest, het was echt heel gaaf. Ons hotel lag een beetje tussen Starbeach en het uitgaansgebied in, alles was dus goed te lopen voor ons. Via je reisorganisatie kun je vaak veel leuke excursies doen, zo is je vakantie net iets meer dan op het strand liggen en uitgaan Lachen

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 13:08

Maar Chersonissos is toch wel duur? temiste te hotels die ik tot nu toe heb gevonden zijn niet echt goedkoop. (800 euro voor 1 weekje)

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:16

heb je via een jongerenreis of niet?

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 13:30

ja bij gogotours

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:37

C_hristel schreef:
ja bij gogotours

Ik ben via beachmasters gegaan. Ik zat in appartement asterias. gezellig en niet zo massaal. zitten maar 25 app ofzo. dicht bij starbeach. en aan de achterkant van de winkelstraat. aan de zee.
Ik ben ook mee geweest met de spinalonga relaxing cruise echt een aanrader. je gaat dan naar het lepra eiland enz. en lekker zonnen op de boot. verder organiseren ze bij beachmasters een hoop leuek dingen.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 15:45

Oké en hoeveel was jij kwijt aan je appartement als ik vragen mag?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 15:49

C_hristel schreef:
Oké en hoeveel was jij kwijt aan je appartement als ik vragen mag?

Ik heb even voor je gekeken. als je eind juli gaat.

8dagen 650 euro
11dagen 729 euro
15dagen 800 euro

Ze zitten wel snel vol maar er staan nu nog een aantal beschikbare data's op de sie van beachmasters

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:31

bij gaan begin juli. 11 dagen voor 500 euro nog wat. In een appartement. we zitten met 4 pers. op 1 kamer. Wij hebben via sunweb geboekt

we zitten in Appartementen Porto Village

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 18:33

Wij waren vorig jaar 450 euro kwijt voor een week volgens mij. Mn vriendje was een week eerder gegaan, hun vakantie kostte maar 300 euro. Het ligt er dus ook heel erg aan in welke week je gaat!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 18:52

miekelover: dat is nog helemaal niet zo duur. ga ckr even op sun web kijken! bedankt voor de info

Flippertje: het wordt steeds goedkoper Haha!. in welk appartement zat je? en was het al een beetje hoogseizoen toen?

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:39

Wij zaten in appartement Athina Inn. Mn vriendje en zijn vrienden zaten in Irini, vonden mn vriendinnen en ik eigenlijk een beter appartement, en ligt 1 straatje verderop, dus nogsteeds lekker tussen Star Beach en het uitgaansgebied in.
Vriendje zat een week voor het hoogseizoen, mn vriendinnen en ik zaten de 1e helft van de week voor het hoogseizoen, de 2e helft erin. (we gingen van woensdag t/m woensdag)

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 20:17

Flippertje: Oké en was het al lekker druk met uitgaan enso? niet dat je het gevoel heb dat je de enige bent Tong uitsteken

Kliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 20:20

Ik ben er in 2002 geweest en het was geweldig! Heeeel veel uitgaansgelegenheden en StarBeach is super cool!

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 12:03

@C_hristel, de eerste helft van de week was het lekker druk, de tweede helft vond ik het onwijs druk. Was nogsteeds gezellig, maar moest je echt op gaan letten dat je elkaar niet kwijt raakte. Je bent iig niet alleen Haha!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 14:06

Whaha okej. Ja misschien wil ik ook wel voor het hoogseizoen.. Scheeld ook veel in de prijs enzo.. Maarja weetje ik ben vorig jaar naar salou geweest en ik wil dus echt wat anders dan alleen een strand en uitgaansvakantie.. Is Chersonissos dan wel de juiste plek?

Flippertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 15:17

Misschien zijn er dan wel leukere plekken als Chersonissos. Het gaat toch vooral om uitgaan en lekker op het strand liggen, bij ons was dat iig wel zo. Toch kun je, als je wilt, elke dag een leuke excursie doen. Zo zie je ook wat meer van het eiland zelf, en dat is echt heel mooi.